כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"לא רוצים חיבוק מכם"

מודעת המשפחות השכולות שעוררה מחלוקת

עשרות הורים שכולים פרסמו מודעה בה קראו לחברי הממשלה שלא להגיע לטקסים בבתי העלמין באזכרות ליקיריהן שנרצחו בפיגועים בגלל השתתפות רע"מ שבקואליציה. הורים שכולים אחרים ביקרו: "להוציא פוליטיקה מהשכול"

מודעת המשפחות השכולות שעוררה מחלוקת
יום הזיכרון. אילוסטרציה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

כמה הורים שכולים פרסמו לאחרונה קריאה לחברי הממשלה שלא להגיע טקסי הזיכרון של יקיריהן בגלל שהממשלה נשענת על רע"מ. "לא רוצים חיבוק מכם", נכתב בראש המודעה.

בהמשך המודעה נכתב: "אנו, משפחות שכולות, שהקרבנו את היקר לנו מכול, דורשות שחברי ממשלה עם תומכי הטרור לא יגיעו לטקסי הזיכרון של קרובינו שנרצחו על ידי מחבלים". בתחתית המודעה חתמו עשרות הורים את שמם ואת שמי ילדיהם שנפלו.

כמה משפחות שכולות התנגדו לפרסום. בהם אלי בן שם, יו"ר יד לבנים, ששכל את בנו, סגן קובי בן שם ז"ל, באסון המסוקים. הוא צוטט בN12: "אני חש חובה מוסרית וערכית לומר באופן ברור – אין מקום לאמירות פוליטיות בשיח שנוגע לשכול, על אחת כמה וכמה בערב יום הזיכרון – תאריך מקודש עבור כולנו".

"דווקא בשל מחיר הדמים הכבד והקשה ששילמנו, מצופה מאיתנו המשפחות השכולות, להוות מגדלור של אחדות ושל אהבת חינם", הוסיף. "אם נהפוך גם את יום הזיכרון לסלע מחלוקת בינינו הרי שנפילתם של בנינו היקרים הייתה לשווא".

שכול משפחות שכולות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד