כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
יותר ממיליון שקל לשנה

על חשבוננו: הבזבוז המיותר של יאיר לפיד

משרדים יוקרתיים הועברו מהמשרד לעניינים אסטרטגיים למשרד החוץ בתל אביב, בעלות של מיליון שקל בשנה. למרות זאת, שר החוץ בוחר לקיים את פגישתיו במלונות פאר או במטה מפלגתו ולא להשתמש במשרדים

על חשבוננו: הבזבוז המיותר של יאיר לפיד
יאיר לפיד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר החוץ יאיר לפיד בוחר לשכור מלונות יוקרתיים מכספי ציבורי עבור מפגשים דיפלומטיים בתל אביב, או לארח במטה הפוליטי שלו - ולא להשתמש במשרדים שנשכרים במיליון שקל בשנה.

לפי הדיווח ב'כאן 11', המדינה משלמת יותר ממיליון שקלים בשנה על משרדים בתל אביב, בשטח של יותר מ-1,000 מ"ר, עבור משרד החוץ ושר החוץ, לאחר שהמשרד לעניינים אסטרטגיים בוטל.

אך ראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד בוחר שלא לקיים שם את פגישותיו ובמקום זאת לשכור מכספי מלונות ציבוריים פאר עבור אירוח הדיפלומטיים והאישים המדיניים, או לארח אותם במטה יש עתיד, מטה פוליטי שלא יוסיף לנראות הישראלית.

תגובת לשכת שר החוץ: "משרדי צ'מפיונס ברמת גן משמשים שלוחה של המשרד לעניינים אסטרטגים שהטמענו במשרד החוץ במסגרת צמצום משרדי הממשלה ועמדת שר החוץ היא שאין צורך במשרדים האלה והם צריכים להיסגר ולעבור לירושלים".

עוד הוסיפו במשרד כי "הנושא יבחן על ידי גורמי המקצוע בתום השנה. המשרד הנ"ל לא משמש לאירוח אורחים וביקורים רשמיים של שרי חוץ בישראל. ככלל, הפגישות המדיניות הרבות של שר החוץ נערכות ברובן במשרד החוץ בירושלים ובחלקן בתל אביב לפי הצורך", נמסר.

יאיר לפיד משרד החוץ שר החוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד