כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"השתמש עד הרגע האחרון"

הח"כית לשעבר: בנט מכר הכל בשביל הכסא

חברת הכנסת לשעבר שולי מעולם, שהתפלגה עם בנט ושקד בזמנו מהבית היהודי לימין החדש, תוקפת אותו ואת היחס שלו למשפחות השכולות: "מתישהו מישהו לא העז להיפגש איתנו? הדבר האחרון נמכר בשביל הכיסא". היא זעמה על השתתפות חברי קואליציה בטקס זיכרון גם למשפחות מחבלים

הח"כית לשעבר: בנט מכר הכל בשביל הכסא
נפתלי בנט צילום: תומר נויברג, פלאש 90

שולי מועלם, אלמנתו של משה מועלם ז"ל שנהרג באסון התרסקות המסוקים, שהייתה חברת כנסת מטעם 'הבית היהודי' והתפלגה עם נפתלי בנט ואיילת שקד להקמת 'הימין החדש', תוקפת את ראש הממשלה ואת יחסו למשפחות השכולות.

מועלם הגיבה להשתתפות של שני חברי קואליציה בטקס יום הזיכרון לזכר נפגעי פעולות איבה, שבו משתתפות גם משפחות מחבלים, ותקפה את נפתלי בנט בראיון ל'גלי ישראל': "כל שבוע נחצה כאן קו אדום נוסף. אני מרגישה שהיום נחצו כאן כל הקווים".

"הבעל שלי מסר את נפשו ומקיימים כאן טקס אלטרנטיבי? מאז שהם הלכו לממשלה הזו - אין ביני לבינם (בכירי ימינה) קשר, הקשר נותק", הבהירה הח"כית לשעבר שעברה לאחרונה לתמוך הליכוד.

לדבריה, כאלמנה שכולה: "התחושה במשפחות השכולות, בהם בנט השתמש עד הרגע האחרון, גם כשידע שהוא משקר להם, היא תחושה של אדם סהרורי. הוא אפילו לא עונה להם, לא נפגש איתם".

מועלם סיימה בזעם ואמרה: "מתישהו מישהו לא העז להיפגש איתנו? הדבר האחרון נמכר בשביל הכיסא. אני מצפה מכל שר בממשלה לדפוק על השולחן ולקרוא לשני הח"כים שמשתתפים בטקס הזה".
שולי מועלם נפתלי בנט משפחות שכולות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד