י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אי אפשר לעבור על זה בשקט"

האם השכולה שמחתה נגד בנט: תמכנו בו

האם השכולה מרב חג'אג', שהניפה שלט מחאה בזמן נאומו של ראש הממשלה בטקס לזכר חללי מערכות ישראל, הסבירה את מחאתה: "הוא צריך לשמוע שאנחנו כועסים על הבגידה בערכים", וסיפרה כי במערכת הבחירות "אנחנו כתבנו פוסט תמיכה בו כמה הוא איש ימני אמיתי"

האם השכולה שמחתה נגד בנט: תמכנו בו
אב שכול מוחה נגד בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מירב חג'אג', אימה של סגן שיר הי"ד שנרצחה בפיגוע בארמון הנציב, הסבירה היום (רביעי) את מחאתה נגד ראש הממשלה נפתלי בנט, וסיפרה שהוא מכיר אותה ואת בעלה אישית לאחר שתמכו בו בבחירות.

מירב הניפה שלט מחאה בזמן נאומו של ראש הממשלה בנט, בהיכל הזיכרון בהר הרצל, בו כתבה, "בנט, מי שהקים ממשלה עם תומכי טרור לא רצוי כאן". לאחר מכן היא יצאה מרצונה מהאולם.

היא הסבירה לכתב 'ynet', חיים גולדיטש, שהיא ובעלה תמכו בבנט בבחירות על סמך העובדה שהוא איש ימין: "אנחנו כתבנו פוסט לידיעות אחרונות כמה בנט הוא איש ימני אמיתי. הוא מכיר אותי, הוא כמעט פנה אליי, כמעט פנה אליי 'מירב'".

"בחרתי לא לצעוק, לכבד. הבת שלי קבורה כמה מטרים מפה. הבת שלי קדושה, החיילים פה קדושים. אבל אני לא רוצה לפגוע בזכר שלהם", אמרה לגבי החלטתה שלא לצעוק, אלא הסתפקה בהנפת שלט מחאה.

"אבל הוא (בנט) צריך לשמוע שאנחנו כועסים על הבגידה בערכים. לשבת עם תומכי טרור, אנשים שמממנים את הרוצח שרצח את הילדה שלי, זה בדיוק מה שהוא עושה שם. ואי אפשר לעבור על זה בשקט", סיכמה האם השכולה.

נפתלי בנט שיר חג'אג' אם שכולה הר הרצל יום הזיכרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד