י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
המצב הביטחוני הרגיש

גנץ מאיים וליברמן קורא: "המציאות חייבת להשתנות"

שר הביטחון בני גנץ מגיב למצב הביטחוני ולגל הטרור, ואומר כי ישראל תגבה מחיר על הפיגועים האחרונים: "נשים את ידינו על מי שמפיצים הסתה ועלילות דם". יו"ר ישראל ביתנו קורא לשנות את כללי המשחק מול חמאס ומצהיר: "תמיד תמכנו בחוק עונש מוות למחבלים"

גנץ מאיים וליברמן קורא: "המציאות חייבת להשתנות"
זירת הפיגוע באלעד צילום: Jamal Awad/Flash90

על רקע המשבר בקואליציה, השרים מתמודדים עם המצב הבטחוני הרגיש וגל הפיגועים ופזרים קריאות. שר הביטחון גנץ מבטיח כי ישראל תגבה מחיר כבד, ושר האוצר ליברמן קורא לשנות את כללי המשחק מול חמאס.

גנץ אמר היום (שני) בפתח ישיבת סיעת 'כחול לבן' על המצב הביטחוני, "אנחנו מתמודדים עם טרור המבוסס על שקרים. טרור שמוזן משנאה והסתה שמייצרות מכונות רצח בלתי אנושיות. גם אתמול סוכל פיגוע בתקוע ולצערי התבצע פיגוע בשער שכם".

"גם עליהם נגבה מחיר כבד- מהמפגעים, משולחיהם, מהמסיתים ומהסביבה* שמעודדת טרור ורצח. נגדע את היד שאוחזת בסכין, נשים את ידינו על מי שמפיצים הסתה ועלילות דם בשמה של הדת", הוא מבטיח.

שר האוצר ליברמן הגיב גם למצב הביטחוני בישיבת 'ישראל ביתנו' וחזר על ההצהרות שלו מהעבר נגד החמאס: "חייבים לשנות כללי משחק. אי אפשר לקבל מציאות שראשי חמאס מקבלים חסינות בתמורה לשקט ברצועה אבל רשאים ליזום פגיעה ביהודים במקומות אחרים. המציאות הזו חייבת להשתנות".

"תמיד תמכנו בחוק עונש מוות למחבלים. מי שהכשיל זאת כל השנים הוא נתניהו. ברור שבקואליציה הזו מה שמחייב אותנו זה ההסכם הקואליציוני", הוסיף.

בני גנץ איווט ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד