י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
כאב ראש נוסף לקואליציה

נציג כחול לבן דורש שינויים ברפורמת התחבורה ומאיים

יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ ביטון (כחול לבן) משגר איום לקואליציה כי יצביע נגדה אם לא יעבור השינויים שהוא דורש ברפורמת התחבורה הציבורית ובהם ביטול גזרות מהציבור החרדי

נציג כחול לבן דורש שינויים ברפורמת התחבורה ומאיים
מיכאל ביטון צילום: ארי קלמן, בחדרי חרדים

ועדת הכלכלה דנה היום (שני) ברפורמת התחבורה שתביא בין הייתר לשינוים בתעריפי התחבורה הציבורית בחלק מהריכוזים החרדים וביטול הסבסוד שמכוון בעיקר לנוסע החרדי, בסיומו שיגר יושב ראש הוועדה איום לקואליציה.

בדיון הציג ח"כ מיכאל ביטון שורה של דרישות לשינוי הרפורמה לחדש את ההנחה בערך הצבור וכן ביטוח הסבסוד בערי הפריפריה ואיתן הערים החרדיות. הערים: דימונה, רהט, ערערה בנגב, טבריה, מודיעין עילית, ביתר עילית, אופקים, נתיבות, רכסים ועוד.

במאות אחוזים: כך תשפיע רפורמת התחבורה על הכיס החרדי

חבר הכנסת ביטון דרש לדון על שינויים ברפורמה, שאחרת לא תזכה לתמיכה הוועדה בראשותו, לדבריו הוא דורש לפחות 80% שינויים. ביטון שיגר איום כי אם הדבר לא ישונה, הוא לא יהסס לפעול באופן חג צדדי נגד הממשלה בהצבעות במליאה.

"אנחנו דורשים לעצור והקפיא את הרפורמה", אמר ח"כ ביטון שדרש מראש הממשלה להיכנס לעניין. הוא שיגר איום: "מי שיפעל פה באופן חד צדדי אני שומר לעצמי את הזכות לפעול באופן חד צדדי במליאת הכנסת במה שחשוב לממשלה. אתן להם שבוע לתקן לפני שאפעל בנושא. יש לעצור ולתקן ולדון ברפורמה מחדש".

ועדת הכלכלה רפורמה תחבורה ציבורית מיכאל ביטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד