כ"א אייר התשפ"ד
29.05.2024
מתכחש למצבו?

בנט אחרי נאום נתניהו: "שהרוב הדומם ידבר"

ראש הממשלה נשא הצהרה קצרה לעיתונאים בקומת הממשלה, ואמר שהרוב בישראל רוצה בממשלה, אך הוא דומם: "מכל מקום אנחנו נמשיך לקחת את המדינה קדימה. נעשה את זה ביחד" | צפו

בנט אחרי נאום נתניהו: "שהרוב הדומם ידבר"
בנט, לפיד והנדל במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי נאומו התוקפני של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, שבו אמר כי תם זמנו כראש ממשלה, נפתלי בנט מסר הערב (שני) הצהרה קצרה לתקשורת והעביר מסר ל"רוב הדומם".

בנט אמר לעיתונאים בקומת הממשלה, "הרוב הדומם בישראל רוצה בהצלחת הממשלה, בהצלחת המדינה, בהמשך השגשוג הכלכלי. כדי שהרוב הדומם ידבר קצת יותר. מכל מקום אנחנו נמשיך לקחת את המדינה קדימה לצמיחה, לביטחון אבל בעיקר נעשה את זה ביחד".

בנט לעיתונאים בכנסת

מוקדם יותר היום כינס בנט את ישיבת סיעת 'ימינה', בהשתתפותה של עידית סילמן שפרשה מהקואליציה, ואמר: "חוסר יציבות פוליטית זה דבר לא בריא למדינה. כולנו צריכים לייצב את הספינה ולגלות אחריות. אנחנו בתוך גל טרור משמעותי, וצריך לעמוד מאוחדים מול אויבינו", אמר ראש הממשלה לחברי סיעתו וציין כי "חשוב מאוד להחזיק את הקואליציה".

"החלופה היא לחזור שנה אחורה, וזה איום ונורא. תזכרו איפה היינו לפני שנה בשומר חומות, מדינה מסוכסכת", התריע בנט שגלגל את האחריות לממשלה הקודמת: "בשנות השיתוק הפוליטי נפער פער ענק בהתעצמות הביטחונית של מדינת ישראל, פער שאנחנו לאט לאט סוגרים. חווינו אובדן משילות בערים המעורבות. אסור לשכוח את המחירים ששילמנו. אין לנו מדינה אחרת".

בנט שיגר מסר לחברת הכנסת סילמן שהשתתפה בדיון הסיעה מסיבה לא ברורה: "רמת האיבה, כפי שראינו ברדיפה אחרי עידית ואחרי ניר ובאיומים כלפיי וכלפי איילת - זה איום ונורא. התפקיד שלנו זה לא להיגרר אחרי זה אלא להוביל". בנט קרא לחבריו: "צריכים להירתם בכל כוחנו לשימור הקואליציה, קיום הממשלה ואולי גם להרחבתה".

בנימין נתניהו נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד