ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
מסמן את רע"מ

בדרך לבחירות: הפגישה החשאית של בנט עם יועצו

ראש הממשלה נפגש לאחרונה עם יועציו והעריך שהממשלה סיימה את דרכה. בנט נערך יחד איתם לבחירות כשהוא מסמן את רע"מ ככזו שתישבר, ואז יוכל להישאר בראשות הממשלה | בנט העלה בפגישתו עם היועצים כיצד יוכל להוביל קמפיין שיציב אותו כאיש מרכז | המטרה היא: מצביעי לפיד וגנץ

בדרך לבחירות: הפגישה החשאית של בנט עם יועצו
ראה"מ נפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לא רק באופוזיציה מריחים את ריח הבחירות, גם ראש הממשלה נפתלי בנט מתחיל להיערך לכך ומפנים שהממשלה הגיעה אל סופה, מוקדם ממה שציפה ביום הקמתה. לפי הדיווח ב'הארץ', בנט נפגש בימים האחרונים עם יועצים פוליטיים ודן עמם לגבי עתידו הפוליטי.

לפי הדיווח הפגישה התקיימה בביתו הפרטי ברעננה עם היועץ האסטרטגי אהרון שביב, שייעץ בעבר לבנימין נתניהו, ועם היועצת המדינית שלו, שמרית מאיר. בפגישה העריך בנט כי הממשלה תגיע לקיצה בעוד מספר שבועות, והחל לתכנן את קמפיין הבחירות.

לפי מקורות פוליטיים, במהלך השיחה עלה תרחיש פיזור הכנסת, כשבנט מעדיף שרע"מ יתמכו בפיזור ולא חברי ימינה ותקווה חדשה, משום שלפי ההסכם הקואליציוני, אם גוש בנט, בו חברות סיעות ימינה ותקווה חדשה, יהיה האחראי להפלתה של הממשלה - לפיד יהפוך לראש הממשלה עד שתוקם ממשלה אחרת לאחר הבחירות.

בנוסף, בנט דן עם שביב בקמפיין של התמרכזות בבחירות הקרובות, כיוון שהוא לא מאמין שיצליח לגייס קולות מקרב מצביעי הימין. לכן הוא מכוון למצביעי מרכז - בהם מצביעי כחול לבן ואחריהם מצביעי יש עתיד כמי שעשויים להיות מצביעים פוטנציאלים לבנט.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "לא היה ולא נברא. הדברים המיוחסים לא נאמרו ולא נידונו במהלך הפגישה. ראש הממשלה עובד בתיאום מלא עם ראשי המפלגות כדי למנוע הגעה לבחירות".

נפתלי בנט מפלגת רע"מ בחירות מוקדמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד