א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
החשש מזליגת קולות

מקלב מאשים את בן גביר: "מגיע לזירות הפיגועים כדי להתסיס"

חבר הכנסת מקלב תקף בריאיון את ח"כ איתמר בן גביר מהציונות הדתית והאשים אותו בכך שהוא מתסיס את הציבור הערבי בעלייתו להר הבית. גם את הגעתו של יו"ר עוצמה יהודית לזירות הפיגועים תקף הח"כ מ'יהדות התורה'. "אם לעבור ברמדאן בשער שכם זה מקום סכנה אז לא הולכים"

מקלב מאשים את בן גביר: "מגיע לזירות הפיגועים כדי להתסיס"
אורי מקלב//איתמר בן גביר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מחריפה המתקפה של 'דגל' נגד חבר הכנסת איתמר בן גביר שזוכה לאהדה רבה בקרב הצעירים החרדים. אחרי מאמר בביטאון 'דגל התורה' נגד חבר הכנסת, כעת המתקפה עולה שלב.

בראיון שהעניק חבר הכנסת אורי מקלב ל'ערוץ כנסת' הוא תקף את בן גביר בחריפות וטען כי הוא מנסה להתסיס את המגזר הערבי, בכך שביקש לעלות להר הבית ולהגיע לשער שכם.

"זו תופעה חדשה שמגיעים חברי הכנסת לאחר הפיגועים", התייחס ח"כ מקלב להופעות של בן גביר בפיגועים בשבועות האחרונים. לדבריו, "אני הרבה שנים בכנסת. מעולם לא הלכנו למקום שאין לנו מה לסייע אלא רק להתסיס".

מקלב תקף בראיון גם את המהומה סביב הגעתו של חבר הכנסת איתמר בן גביר לשער שכם במצעד הדגלים: "אנחנו בגלות וצריך להוריד את הראש, איזה ריבונות זו בדיוק כאשר מגיעים לשער שכם עם מאתים שוטרים?! יש לזה השלכות קשות אנחנו סופרים פה מתים שבוע אחר שבוע. אם לעבור ברמדאן בשער שכם זה מקום סכנה אז לא הולכים לשם ומסכנים את עם ישראל".

המהומות סביב הר הבית ללא ספק הציתו מחדש את הטרור בישראל. העמדה החרדית היא שאין לעלות להר הבית. מקלב ציין כי "העלייה להר הבית אסורה על פי ההלכה", והאשים את אלה שעלו להתפלל במקום כי "אין ספק שמה שמלבה את האש זו הר הבית".

איתמר בן גביר אורי מקלב הר הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד