כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"להאשים את צה"ל?"

עימות בקואליציה: "כך נראית תעמולה פלסטינית שקרית"

חבר הכנסת מוסי רז ממרצ הגיב למוות העיתונאית הפסלטינית וכתב "כך נראה הכיבוש". חבריו לקואליציה מיהרו לתקוף, השרה שקד: "אנחנו נגבה את הלוחמים שלנו ונילחם ללא פשרות". יו"ר סיעת העבודה: "הדבר הנכון זה לשמור על איפוק"

עימות בקואליציה: "כך נראית תעמולה פלסטינית שקרית"
מוסי רז צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

עימות בקואליציה לאחר הרג העיתונאית הפלסטינית מאל ג'זירה, שירין אבו עאקלה בג'נין, שנהרגה ככל הנראה על ידי מחבלים. חבר כנסת מהקואליציה האשים שהאירוע הוא הוכחה לאיך נראה כיבוש. שותפיו תקפו בחזרה.

"‏העיתונאית שירין אבו עאקלה נורתה הבוקר למוות בעת עבודתה במחנה הפליטים ג'נין. כך נראה הכיבוש", צייץ הבוקר חבר הכנסת מוסי רז ממפלגת מרצ. השרה איילת שקד תקפה: "‏לא מוסי. כך לא נראה 'הכיבוש', כך נראית תעמולה פלסטינית שקרית".

"כך נראים לוחמים גיבורים שנכנסים לג׳נין לפגוש את החמושים בביתם, כדי שאלה לא יפגשו את אזרחי ישראל בברים בתל אביב ובפארקים של אלעד.
אנו נגבה את הלוחמים שלנו ונמשיך להילחם בטרור ללא פשרות".

חבר הכנסת רם שפע, יו"ר סיעת העבודה, גינה גם הוא את רז: "המוות שלה ושל כל עיתונאי שעושה את עבודתו הוא טרגי ומצער מאוד. אבל, איך יתכן שמה שדחוף לך כרגע זה להאשים את צה"ל? הסיבות למוות עוד לא ידועות, וכוחות הביטחון שלנו בימים קריטיים ומתוחים ביותר, הדבר הנכון מצד כולנו כרגע הוא לשמור על איפוק".

רז השיב לשקד: "‏מה בדיוק תעמולה פלסטינית שקרית? זה שהיא נהרגה? לא קבעתי מי הרג אותה. הכיבוש הוא מצב אלים שמביא לנפגעים בשני הצדדים וצריך להסתיים".

גם השר גדעון סער הגיב להרג העיתונאית: "הפלסטינים כדרכם ממהרים עם עלילת דם נגד צה"ל, בדיוק 20 שנים מעלילת הדם הקודמת בעקבות פעילות צה"ל במבצע חומת מגן במחנה הפליטים ג'נין, אירוע שאני מכיר היטב".

"אבל על פי מערכת הביטחון שלנו יש אינדיקציות שהעיתונאית נפגעה מירי חמושים פלסטינים ולא צה"ל. הייתה קריאה ישראלית לחקירה פתולוגית משותפת, אך לצערי עד כה הפלסטינים מסרבים - אולי כדי להסתיר את האמת", הוסיף.

מוסי רז איילת שקד רם שפע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד