כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אחרי ההצהרת רע"מ

האופוזיציה החליטה: הכנסת לא תצביע על פיזורה

באופוזיציה החליטו להסיר את ההצעה לפיזור הכנסת מסדר היום בעקבות ההחלטה של מפלגת רע"מ לחזור לפעילות מלאה. מרכז האופוזיציה יריב לוין: "מסע התחנונים של בנט ולפיד הם חרפה גדולה"

האופוזיציה החליטה: הכנסת לא תצביע על פיזורה
יריב לוין עם נתניהו צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

האופוזיציה הסירה מסדר היום את ההצעה לפיזור הכנסת, בעקבות ההחלטה של רע"מ להפסיק את הקפאת הפעילות בקואליציה. זאת כדי לא לספוג הפסד, שיגרום לכך שלא יוכלו לעלות שוב את ההצעה במשך חצי שנה.

חבר הכנסת שלמה קרעי, זה שהגיש את ההצעה והוריד אותה לבסוף מסדר היום, אמר: "הסרנו את הצעת החוק שלי לפיזור הכנסת, אך דבר לא השתנה. סוף הממשלה קרוב מאוד בעז"ה".

יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, יריב לוין הוסיף ואמר: "ההיאחזות של בנט ולפיד בקרנות המזבח של כיסאותיהם, ומסע התחנונים שלהם בפני חברי התנועה האסלאמית, הם חרפה גדולה. האופורטוניזם של חברי רע"מ הוא הנשמה מלאכותית קצרה לממשלה שאיבדה את הרוב, זמנה עבר וימיה ספורים".

בהצהרה שנשא היום מנסור עבאס הוא הודיע: "הגענו למסקנה בסיעת רע"מ ומועצת א-שורא לתת הזדמנות לחזור ולקיים את חובתנו בהתאם להסכמים הקואליציוניים, אנחנו מצפים, דורשים ומתנים את קיום השותפות וגם את ההבנות שהגענו אליהם".

"אני רוצה להזכיר שוב, רע"מ נכנסה לקואליציה", אמר יו"ר רע"מ בדבריו, "כדי לקדם את האינטרס של המגזר הערבי, לתת פתרון למצוקות במגזר". הוא ציין כי ההצהרה תוכננה להיות בכפר קאסם אך בוטלה "בגלל האירוע המצער של מות העיתונאית". בנוסף, הוא דרש לחקור את הנושא.

אופוזיציה פיזור הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד