כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
דרמה בסיעת ימינה

ראש הממשלה בנט זרק את ח"כ סילמן מהישיבה: "את לא מובכת?"

ראש הממשלה נפתלי בנט דרש היום באקט יוצא דופן מחברת הכנסת עידית סילמן לעזוב את ישיבת סיעת ימינה לאחר שלא השיבה לשאלתו האם תצביע בעד מינויו מחדש של כהנא לשר לשירותי דת. "אז את מפרה משמעת. את לא מובכת לבוא?", אמר בנט וסילקה מישיבה הסיעה

ראש הממשלה בנט זרק את ח"כ סילמן מהישיבה: "את לא מובכת?"
נפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ישיבת סיעת 'ימינה' התכנסה בשעה אחרונה (שני) לישיבת הסיעה השבועית, לדיון שהגיע ברקע פרישתו של מתן כהנא מהמשרד לשירותי דת ובמטרה למצוא רוב כדי להחזיר אותו לשולחן הממשלה.

בישיבת הסיעה ביקש ראש הממשלה נפתלי בנט להבין כיצד יצביעו חברי הסיעה בנגע למינוי מחדש של כהנא לשר. "אני רוצה עכשיו לדעת איך כל אחד מכם יצביע על מינוי כהנא לשר", שאל בנט את החברים.

המבחן הראשון של סילמן: מינוי כהנא לשר הדתות

כשהגיע בנט בשאלתו לחברת הכנסת סילמן, היא השיבה לו: "נדבר על זה". בנט שאל: "אני לא מבין, במה מתבטאת המשמעת הסיעתית שלך?". סילמן היא מצידה ענתה: "אני חברה בימינה".

בנט הוסיף והטיח בה: "אז את מפרה משמעת. את לא מובכת לבוא?". סילמן השיבה: "לא אמרתי, אמרתי שנדבר על זה". בתגובה ביקש ממנה ראש הממשלה לצאת מהישיבה. "אז אני מבקש שתצאי", זרק בנט לחלל האוויר.

לעת עתה לא אושר מינויו של מתן כהנא לסגן שר או לשר. ההליך קובע כי נדרש אישור הממשלה ולאחר מכן אישור הכנסת שם דרוש רוב. וההכרעה נמצאת בידיה של עידית סילמן.

נפתלי בנט עידית סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד