ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מחדל המוקדנית

ניתקה את השיחה כי העובדת דיברה בשקט בזמן הטבח

מוקדנית בשירותי החירום 911 הוצאה לחופשה ועשויה לאבד את עבודתה לאחר שניתקה קשר עם עובדת בסופרמרקט שהסתתרה במהלך הטבח בסוף השבוע האחרון בבפאלו, ניו יורק

הרוצח והנשק איתו ביצע את הטבח
הרוצח והנשק איתו ביצע את הטבח צילום: צילום מסך

מוקדנית שצעקה על עובדת בסופרמרקט שדיברה בשקט בשיחה למשטרה בזמן הטבח שביצע צעיר גזען בתוך הסופרמרקט בבפאלו, ניו יורק, הוצאה לחופשה ועשויה לאבד את עבודתה. העובדת הסתתרה במהלך הירי ודיברה בלחש כדי שהרוצח לא ישמע אותה.

דובר המשטרה פיטר אנדרסון אמר לסוכנות הידיעות AP כי המקרה נבדק, וכי המוקדנית הושעתה עד לבירור המקרה. במהלך השיחה היא לחשה כי היא חששה שהיורה ישמע אותה. על פי הדיווח, המוקדנית זעמה עליה למה היא לוחשת והשיחה נותקה. העובדת סיפרה כי היא נאלצה להתקשר לבן זוגה ולבקש ממנו לחייג ל-911 ולדווח על הירי. דובר המשטרה אמר כי לא ברור מי ניתק את השיחה, אך המקרה נבדק.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ב-14 למאי צעיר גזען ואנטישמי פתח באש בבאפלו שבמדינת ניו יורק בתוך סופרמרקט בשדרות ג'פרסון בצהריי השבת. בשעה 14:30 (שעון מקומי), היורה נכנס לסופרמרקט כשהוא נושא רובה ולובש ציוד בסגנון צבאי או סוג של שריון גוף עם קסדה לראשו וירה לכל עבר, עשרה בני אדם נרצחו ועוד כמה נפצעו. היורה נעצר בזירה כשהגופות עודם פזורות מסביב.

היורה פעל מאידיאולוגיה של עליונות לבנה גזענית ופרסם בעבר פוסטים גזעניים באינטרנט. הסופרמרקט נמצא ברובו בשכונה בה מתגוררים אפרו אמריקאים, צפונית למרכז העיר באפלו. מדובר באזור מגורים ותחנת כיבוי אש שממוקמת בקרבת הסופרמרקט שבו התרחש הפיגוע. לאחר חקירה התברר כי הוא גם היה שונא יהודים גדול. בפיגוע נרצחו 10 אנשים כולם אפרו אמריקאים, היורה גילה אדם לבן בחנות ודילג עליו, והמשיך לטבוח רק באפרו אמריקאים.

טבח גזענות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד