י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"חברי אמת"

פומפאו במשפחת הלוחם שנפל: "מקום בלתי נפרד מהעם היהודי"

במסגרת ביקור בבנימין של מזכיר המדינה האמריקני לשעבר והשגריר לשעבר פרידמן, הם ביקרו את משפחת רז והצהירו על מחויבותם להתיישבות. ראש מועצת בנימין ישראל גנץ הודה לפומפאו: "חברי אמת של ההתיישבות"

פומפאו במשפחת הלוחם שנפל: "מקום בלתי נפרד מהעם היהודי"
פומפאו בבית משפחת קידה צילום: דוברות בנימין

מזכיר המדינה לשעבר של ארצות פומפאו ושגריר ארצות בישראל לשעבר פרידמן הגיעו היום (חמישי) לביקור בבנימין וסיירו באתר שילה הקדומה, שם פגשו אלפי חוגגים כחלק מהילולת ל"ג בעומר באתר המשכן.

משם נסעו השניים עם סגן ראש מועצת בנימין רפול אנגל וצוות המועצה ליישוב קידה לניחום אבלים אצל משפחת רז. מייק פומפאו אמר בסיום הביקור בבנימין כי "נעשה כל מה שנוכל כדי להסדיר את ההתיישבות הצעירה ולהכיר בריבונותה של ישראל ביהודה ושומרון כדי להמשיך את המהלכים שיזמנו בממשל הקודם. המקום המיוחד הזה הוא חלק בלתי נפרד מהעם היהודי היושב בארצו."

שגריר ארה"ב לשעבר, דיוויד פרידמן: "הביקור שלנו כאן הוא בשם כל העם האמריקאי שאוהב את ההתיישבות ושולח לכם חיזוקים. פועלו של נעם מעורר הערצה וממחיש את מעשיו הרבים שהקריב למען עם ישראל והגנת המולדת".

סגן ראש מועצת בנימין, רפול אנגל, מסר סקירה לפומפאו ופרידמן על אתגרי המרחב והעניק להם מטבע מיוחד של בנימין. רפול אנגל: "אנחנו מודים לחברינו מר פומפאו ומר פרידמן. מאוד מרגש שהם באו להוקיר את זכרו של נעם רז גיבור ישראל וייצגו מיליוני אמריקנים. הבעתי את הערכי למייק על כל פועלו למען ההתיישבות ביהודה ושומרון, וגם על מה שהוא עוד יעשה בעזרת השם למען ריבונות מלאה של ישראל ביו"ש ולמען ישראל בכלל".

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ, אשר נמצא בימים אלה בפגישות מדיניות בארה"ב למען ההתיישבות, יזם את ביקור פומפאו ופרידמן בבנימין ואמר כי "הרצון העז של מייק ודיוויד להגיע לקידה למפגש עם משפחת רז, מוכיח כי מדובר בחברי אמת עמוקים של ההתיישבות ביהודה ושומרון ואנו מודים להם".

מייק פומפאו דיוויד פרידמן נעם רז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד