י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
למרות הזעזועים בקואליציה

אולמרט: "נתניהו לא יהיה ראש ממשלה"

על אף הזעזועים הקשים אותה חווה הקואליציה, ראש הממשלה לשעבר אולמרט אומר כי נתניהו כבר לא יחזור לשלטון בגלל שלא ישיג רוב של 61 ח"כים בכנסת: "ביבי עומד לחזור, אבל לא בטוח שלשלטון" | האזינו

אולמרט: "נתניהו לא יהיה ראש ממשלה"
בנימין נתניהו/אהוד אולמרט צילום: קובי גדעון, פלאש 90

ההודעה של חברת הכנסת ג'ידא רינאוי זועבי על התפטרותה מהקואליציה הובילה לחגיגות בקרב האופוזיציה והליכוד. אך ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט מצנן הבוקר (שישי) את השמחה ואומר שנתניהו לא יחזור לכס ראש הממשלה.

אולמרט אומר בראיון לרדיו 103fm כי "הממשלה הזו לא משקשקת מאתמול בגלל הפרישה. היא הייתה בנויה על חולשתה והיעדר חלופות, ועל ניסיון נועז והיסטורי לעשות חיבור בין צדדים שיש להם מעט מן המשותף. המצב הזה סבוך ומבולבל, ודורש הרבה מאוד קור רוח".

"עצם הקמת הממשלה מוכיחה שאין דבר בלתי אפשרי. יש כאן משבר שהוא לא האחרון", הבהיר. "ביבי עומד לחזור, אבל לא בטוח שלשלטון. אני לא רואה אותו חוזר לשלטון, הוא לא יחזור לשלטון, לא ישיג 61 ולא יהיה ראש ממשלה. נתניהו לא ראוי, לא צריך ולא יחזור לשלטון".

הוא הגיב גם לדיון במשפט הדיבה שהגישו בני משפחת נתניהו נגד אולמרט, אמר: "לא נתתי חוות דעת רפואית. אני לא חושב שיש אדם אחד נורמלי, שיכול להגיד שאני אומר חוות דעת פסיכיאטרית. זו הייתה אמת ספונטנית. הבעתי דעה כפי שהבעתי אותה, היא דבר לגיטימי, וזה לא יכול להיות עילה להרשעה בהוצאת דיבה".

אהוד אולמרט בנימין נתניהו ראש ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד