כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
סבלה משברים

המורה החרדית נפצעה בתאונה - וזה הפיצוי שתקבל

מורה בסמינר תושבת הדרום, תפוצה בסכום של כ-410,000 ש"ח, לאחר שנפצעה בתאונת דרכים | זאת, לאחר שמומחה רפואי מטעם בית המשפט קבע לה נכות בשיעור 15% בגין מצבה | עורך דינה דניאל שריד: "בית המשפט קיבל את רוב טענותינו לעניין השפעת התאונה על חייה של מרשתי"

כוחות הצלה, ארכיון
כוחות הצלה, ארכיון צילום: דוברות איחוד הצלה

תושבת נתיבות כבת 38, מורה בסמינר, נפגעה קשות בעת שנדרסה ע"י רכב בעיר וזאת בזמן שחצתה במעבר חציה.

הדריסה התרחשה במהלך חודשי האביב של שנת 2020. ניידת טיפול נמרץ הגיעה במהירות ופינתה את המורה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם אובחן כי היא סובלת משבר בחוליה בגב ומשבר באגן.

המורה אושפזה למשך כשבוע ולאחר מכן שוחררה להמשך טיפול ושיקום בקופת החולים. לאחר תקופת ההחלמה החליטה המורה, רות, למצות את זכויותיה ופנתה למשרדו של עו"ד דניאל שריד מתל אביב.

לאחר הגשת תביעה לבית המשפט כנגד חברת הביטוח של הרכב הדורס, מונה מומחה רפואי מטעם בית המשפט אשר קבע כי לרות נכות בשיעור 15% בגין מצבה האורטופדי.

עו"ד דניאל שריד/צילום-סטודיו א.זיגי

לאחר דין ודברים, הוסכם כי רות תפוצה בסך גבוה של 410,000 ש"ח וזאת לאחר כשנתיים מיום התאונה.

ממשרדו של עו"ד דניאל שריד נמסר: "רות נפגעה באורח מורכב ונזקקה לתקופת החלמה ממושכת בה לא עבדה. בית המשפט קיבל את רוב טענותינו לעניין השפעת התאונה על חייה של מרשתי. אומנם מרשתי שבה לעבודתה אך עדיין נזקי התאונה ניכרים בחיים ועליה ללמוד לחיות עימם. סך הפשרה שהושג בעבורה משקף נכונה את נתוני התיק ואף למעלה מכך".

רות הוסיפה ואמרה: "מבחינתי הכי חשוב לי שאני בריאה ושלמה ושחזרתי לגדל את ילדי ולעבודתי. היה לי ממש נס גדול שנפגעתי רק באגן ובגב ולא בראש. עברתי תקופה קשה וכיום אני מברכת על כל רגע ורגע שאני חיה, בריאה ונושמת. הפיצוי אומנם מכובד מאד ויסייע לי, אך העיקר שאני חיה. בנקל התאונה חלילה הייתה יכולה להסתיים אחרת".

תאונת דרכים פיצוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד