ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מאבק דרמטי

ריססו בגז: חלפן הכספים נשדד - והצליח לפגוע בשודדים

שני תושבי ירושלים נאשמים כי שדדו עובד בעסק לחלפנות כספים | השניים ריססו בגז את הקורבן, נכנסו לרכבו ושדדו ממנו סכום כסף גדול | בהמשך השליכו השניים חלק מהכסף, זאת לאחר שהנשדד הצליח לפגוע בקטנוע שעליו רכבו

ריססו בגז: חלפן הכספים נשדד - והצליח לפגוע בשודדים
זירת השוד צילום: באדיבות המצלם

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד שני תושבי ירושלים, אשר שדדו עובד בעסק לחלפנות כספים. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אייל לידני, במסגרת עסקיו בחלפנות כספים, העביר הנשדד 600,000 שקלים במזומן בין סניפים של העסק בו עובד. הנאשמים ושניים נוספים שהיו עמם, עקבו אחריו. כאשר הגיע למקום, ריסס אותו אחד מהשניים הנוספים באמצעות גז פלפל. המתלונן שניסה להימלט מהשניים החל בנסיעה אך פגע ברכב.

כשיצא מהרכב, השניים נכנסו לרכבו ולקחו את הכסף. הנשדד, שניסה למנוע מהשניים לקחת את המזומנים, יידה לעברם אבנים ופגע באחד מהם, אז שלף אחד מהם סכין והחל לרדוף אחריו.

בהמשך עלו השניים על הקטנוע ונמלטו כשהמתלונן בעקבותיהם. כל אותה עת עקבו הנאשמים אחרי המתלונן ושני חבריהם, זאת על מנת לאבטח את השניים ולאפשר את ביצוע השוד.

בהמשך פגע הנשדד בקטנוע, אז זרק אחד מהם את שקית הכסף שנאספה ע"י הקורבן, כשבתוכה נותרו 400,000 שקלים. סמוך לכך עצרו הנאשמים את הרכב בסמוך למתלונן ושאלו אותו מה אירע. בתגובה השיב המתלונן כי נשדד וביקש מהם סיוע. הנאשמים נסעו לכיוון השניים, העלו אותם לרכבם ונמלטו מהמקום.

כתב האישום מייחס לנאשמים שוד בנסיבות מחמירות בצוותא חדא. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

חלפן כספים שוד ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד