כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
המודעות המסעירות

גנץ מגונן על האלוף ותוקף: "מקומם ופסול"

שר הביטחון מגיב למודעות נגד אלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס, ותוקף את המפיצים האחראיים לכך: "אני קורא לכולם להשאיר את צה"ל מחוץ לוויכוח הפוליטי. צה"ל הוא צבאם של כל אזרחי ישראל"

גנץ מגונן על האלוף ותוקף: "מקומם ופסול"
כוכבי וגנץ צילום: אריאל חרמוני/משרד הביטחון

שר הביטחון בני גנץ, והרמטכ"ל לשעבר, מגנה הבוקר (רביעי) את המודעות נגד אלוף פיקוד מרכז, יהודה פוקס, וקורא להשאיר את צה"ל מחוץ לוויכוח הפוליטי.

במודעות שמפיצים פעילי גבעות נכתב לצד תמונה של פוקס על רקע שחור, "חזק על יהודים בחומש - חלש בחווארה", ו"יהודה פוקס נכשלת, קח אחריות". הרמטכ"ל אביב כוכבי פרסם הודעת גינוי וקרא להסירן.

גנץ צייץ הבוקר בחשבון הטוויטר שלו, "‏האלוף יהודה פוקס הוא קצין ערכי הממלא את תפקידו במקצועיות ובאחריות ופועל לפי הנחיות הרמטכ"ל והדרג המדיני. כמי שעומד בראש מערכת הביטחון אני שב ומדגיש כי יש לו ולכלל חיילי צה"ל גיבוי מלא לבצע את משימותיהם למען ביטחון אזרחי ישראל".

"‏הניסיון לייחס לו או למפקדי צה"ל מניעים פוליטיים - מקומם ופסול. אני קורא לכולם להשאיר את צה"ל מחוץ לוויכוח הפוליטי. צה"ל הוא צבאם של כל אזרחי ישראל ובכך טמונה עוצמתו", כתב.

אתמול גם השב"כ פרסם הודעה חריגה: "שירות הביטחון הכללי מגנה בתוקף את השיח המסית נגד אלוף פיקוד המרכז יהודה פוקס. האלוף פוקס הוא מפקד ולוחם אשר נלחם בטרור, לילה לילה, שכם אל שכם עם אנשי השירות. חייהם של ישראלים רבים ניצלו הודות למבצעים ולפעולות עליהם פיקד יחד עם קציני ולוחמי צה"ל בפיקוד המרכז". "כוחות הביטחון פועלים במקצועיות, בשילוביות, ממלכתיות ומתוך תחושת שליחות עמוקה, ועלינו להוקיע את הגורמים הקיצוניים אשר פועלים לסדוק ערכים אלו". קראו.

בני גנץ אלוף פיקוד המרכז צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד