כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
במותם ובחייהם לא נפרדו

עצוב: אחים שנהרגו בקריסת בניין נמצאו מחובקים בהריסות

גופותיהם של האחים ארפן ואריאן ג'ליליאן נמצאו מחובקות בהריסות קריסת בניין המטרופול באיראן. קריסת הבניין בן עשר הקומות הביאה ל-37 הרוגים וכ-40 בני אדם פצועים בדרגות פציעה שונות

עצוב: אחים שנהרגו בקריסת בניין נמצאו מחובקים בהריסות
הבניין שקרס צילום: Iran international

גופותיהם של שני אחים המחבקים זה את זה נמשו מההריסות לאחר שנהרגו בקריסת בניין איראני, שם נהרגו לפחות 37 בני אדם. כוחות החירום ממשיכים לחפש גופות בהריסות בניין מטרופול שהתמוטט בעבאדן, דרום מערב איראן ב-23 במאי. גופות נוספות צפויות להימצא על ידי הרשויות מאז שבניין המסחר והמגורים בן 10 הקומות קרס כשהנתון עד כה עומד על 37 הרוגים, וכ-40 בני אדם שנפצעו.

צוות חיפוש מצא ארבע גופות מאותה משפחה במרתף בניין המטרופול שהתמוטט, כך על פי דיווחים מקומיים. האחים ארפן ואריאן ג'ליליאן נמצאו מחובקים זה את זה וגופתו של אביהם פאוזי ג'ליליאן נמצאה גם היא בהריסות וכך גם אחיינו חמיד רזה ג'ליליאן.

בעוד משימת החילוץ נמשכת, הפגנות התרחשו במספר ערים באיראן בעקבות קריסת הבניין, כאשר מפגינים זועמים מאשימים את הממשלה ברשלנות ובשחיתות. 13 אנשים נעצרו עד כה בהפגנות.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' התמוטטות בניין בדרום איראן בעיר עבדאן, בירת מחוז ח'וזסטן, ב-23 למאי, הביאה להרוגים ולפצועים רבים, התקשורת המקומית ציטטה עדי ראייה תושבי האזור שאמרו כי מדובר במספר רב של פצועים, בנוסף לנזק למספר מכוניות שהיו במקום קריסת המבנה. עדי ראייה הסבירו כי הקריסה הייתה כה חזקה וקשה, שגרמה לרעד של בניינים סמוכים לבניין שקרס, וציינו כי מיד לאחר התאונה הגיעו 5 אמבולנסים לסייע ולהסיע את הנפגעים, בנוסף להגנה האזרחית וכיבוי האש.

 

איראן בניין הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד