כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בהמלצת היועמ"שית

חברי הכנסת כסיף, טיבי ועודה יחקרו באזהרה

בעקבות התקריות בהן תועדו חברי המשותפת מתעמתים עם שוטרים ויוצאים נגד המשטרה, היועמ"שית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, ממליצה לזמן לחקירה במשטרה את חברי הכנסת עופר כסיף, אחמד טיבי ואיימן עודה

חברי הכנסת כסיף, טיבי ועודה יחקרו באזהרה
ח"כ כסיף מכה שוטר צילום: מתוך הסרטון

היועמ"שית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, ממליצה לזמן לחקירה במשטרה את חברי הכנסת עופר כסיף, אחמד טיבי ואיימן עודה, שתועדו בחודש האחרון, כל אחד בתורו, מתעמתים עם שוטרים ויוצאים נגד המשטרה. כך דווח היום (חמישי) ב'ynet'

ח"כ עודה פרסם סרטון משער שכם במהלך המחאות בחודש הרמדאן וקרא למשרתים הערבים בגופי הביטחון להניח את נשקם; כסיף תועד לפני מספר שבועות מכה שוטר בראשו בדרכו להפגנה בדרום הר חברון; וח"כ טיבי סייע לעצור ערבי להימלט מידי המשטרה.

תיעוד חריג: ח"כ כסיף מכה שוטר שחסם את דרכו

למרות התיעוד: ח"כ כסיף מכחיש שתקף שוטר

תיעוד חריג: אחמד טיבי מבריח עצור מידי השוטרים

לפי הפרסום, המפכ"ל יעקב שבתאי פנה לאחרונה ליועצת המשפטית לממשלה בבקשה לפתוח נגד השלושה בחקירה, ול-ynet נודע כי לאחר בחינת החומרים שהובאו מהמשטרה עלה כי שלושת הח"כים אכן פעלו בניגוד לחוק וככל הנראה יזומנו לחקירה אחרי החג. החלטה סופית תתקבל בקרוב.

"זו תהיה הפתעה אם בסופו של דבר היא לא תאפשר את חקירתם. אין ספק שמדובר בעבירות שיצטרכו לחקור. האישור לחקירה מהיועצת המשפטית לממשלה צפוי להגיע בימים הקרובים", כך לפי דמות בכירה שמעורה בפרטים.

 

אחמד טיבי עופר כסיף איימן עודה חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד