ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
החופשה שהפכה לסיוט

משפחה ישראלית עוכבה בטורקיה: "חוויה מפחידה"

בשל בעיות בתוקף הדרכון של הילדים, משפחה ישראלית עוכבה במשך שעות ארוכות בנמל תעופה בטורקיה, ושוחררה רק לאחר סיוע הקונסול הישראלי | האם: "הילדים לא מדברים כל כך טוב אנגלית ואז כשאין תקשורת אז זה תמיד מקשה"

משפחה ישראלית עוכבה בטורקיה: "חוויה מפחידה"
אילוסטרציה צילום: pixabay

משפחה ישראלית עוכבה במשך שעות ארוכות בשדה תעופה בטורקיה לאחר שהגיעה למדינה כדי לנפוש, רק לאחר מעורבות של הקונסול הישראלי המשפחה שוחררה לדרכה.

משפחה ברזני טסה לחופשה בטורקיה, וכשהגיעה לשדה התעופה היא עוכבה בגלל בעיות בתוקף הדרכון של הילדים. "הייתה חוויה קצת מפחידה, מלחיצה", סיפרה טליה בריאיון ל-N12 מאנטליה.

"הגענו בטיסה מתל אביב לאנטליה ובביקורת הדרכונים עצרו אותנו והודיעו לי שאין לילדים שלי מספיק תוקף בדרכון כדי להיכנס לאנטליה. ומכאן אנחנו עוכבנו שעות. הם לא מדברים כל כך טוב אנגלית ואז כשאין תקשורת אז זה תמיד מקשה".

"לקחו אותנו לחדר צדדי ושם אנחנו נשארים שעות, מהשעה 7 בערב, ואז מודיעים לנו שאנחנו צריכים לחזור בחזרה בטיסה לישראל", היא ממשיכה לתאר את הרגעים המלחיצים. "בתמימותי ניסיתי למצוא טיסה חזרה לישראל, רכשנו כרטיסים ואז מודיעים לנו שאנחנו לא יכולים לעלות על טיסה עם חברה זרה אלא רק עם החברה שאיתה הגענו".

אך במפתיע, לאחר מעורבות של הקונסול הישראלי באיסטנבול, הוחלט לאפשר להם להיכנס לטורקיה ולהמשיך בחופשתם. "הקונסול רונן לוי מאיסטנבול עזר וסייע והעביר למי שהיה צריך כנראה להעביר שאנחנו לא נישאר בשדה על למועד הטיסה המקורי - ומכאן לקח עוד כמה שעות ויצאנו לטורקיה", סיפרה.

טורקיה איסטנבול שדה תעופה בני משפחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד