ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
החל פינוי תושבים

שריפה פרצה בהרי ירושלים, מטוסי כיבוי הוזנקו

מטוסי כיבוי הוזעקו לאזור קריית ענבים שבהרי ירושלים בשל שריפה שפרצה בשטח פתוח | האש מאיימת על היישובים מבשרת ציון והר אדר. בתחילה הוחלט לפנות תושבים, אולם בהמשך האש נבלמה

ארכיון
ארכיון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שריפה פרצה בצהריים (רביעי) בשטח פתוח בין קיבוץ קריית ענבים, ליישוב הר אדר שבהרי ירושלים. מטוסי כיבוי פועלים בשעה זו בניסיון להיאבק בלהבות והמשטרה החלה לפנות תושבים במבשרת ציון, אך בהמשך בוטל הפינוי בשל בלימה של האש.

טרם הושגה שליטה על האש וצוותי כיבוי פועלים במקום. לפי הודעת כיבוי והצלה, סמוך לשעה 14:00 התקבל דיווח במרכז השליטה של כב"ה מחוז ירושלים על שריפה שמתפתחת בין הקיבוץ קריית ענבים ליישוב הר אדר בסמוך למפעל וליקב - מזרחית למלון כרמים.

5 צוותי כיבוי ו-6 מטוסים של היחידה האווירית הוזנקו אל אזור השריפה יחד עם כוחות כיבוי של קק"ל. במערך הכבאות ציינו כי האש מאיימת על היישובים מבשרת ציון והר אדר, אולם אין סכנה מיידית למבנים ולבתי היישובים.

המשטרה הודיעה כי סגרה את האזור לתנועת רכבים והולכי רגל, והציבור מתבקש שלא להגיע לאזור מוקדי השריפה עד לסיום פעולות כוחות החירום וההצלה במקום ולהישמע להוראות השוטרים. בתוך כך, נסגרו לתנועת רכבים היציאה ממחלף עין חמד לכיוון קרית ענבים, הציר מהר אדר לכיוון קרית ענבים ורחוב הסורק לכיוון מבשרת הישנה.

שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד