ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
מסמך מכירת החיסול

מתקפה חריפה: "שפל כזה עוד לא היה בתולדות המדינה"

"חבורת עסקנים שרימתה את בוחריהם וחטפה את הנהגת המדינה, אינה בוחלת בשום אמצעי כדי לקנות עוד כמה ימים על הכיסא". כך תוקף איש 'הליכוד' יריב לוין את יאיר לפיד, "שוחד בהיקף של כמיליארד וחצי שקל, התפרקות מכל ערך ציוני, והפליה בוטה בין אזרחי המדינה - הכל כשר"

מתקפה חריפה: "שפל כזה עוד לא היה בתולדות המדינה"
נתניהו ויריב לוין צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין, מתייחס לטיוטת ההסדר בין ראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד לחברת הכנסת ג'אידה רינאוי זועבי מ'מרצ' בדמות מיליארד שקלים למגזר הערבי לצד החזרת שני יישובים לחזקת הרשות הפלסטינית.

לוין תוקף ואומר כי "שפל כזה עוד לא היה בתולדות המדינה. חבורת עסקנים שרימתה את בוחריהם וחטפה את הנהגת המדינה, אינה בוחלת בשום אמצעי כדי לקנות עוד כמה ימים על הכיסא. שוחד בהיקף של כמיליארד וחצי שקל, התפרקות מכל ערך ציוני, והפליה בוטה בין אזרחי המדינה - הכל כשר".

לדבריו, "ממערכת המשפט שצריכה לעצור את מחול השוחד, אין לי שום ציפיות. גם לא מהתקשורת. למעט כמה עיתונאים בודדים אמיתיים ואמיצים, זוהי שעתה העלובה ביותר של מה שמכונה אצלנו ״עיתונות״. כלבי השמירה של הדמוקרטיה שומרים רק על דבר אחד - על ממשלת השמאל הכושלת".

עוד הוא תוקף: "אפשר רק לדמיין מה היה קורה לו אנחנו היינו מבקשים להחזיק בשלטון בלי רוב בכנסת ותוך קניית קולות על בסיס שבועי. זעקות שבר על חורבן הדמוקרטיה היו נשמעות בפתח כל מהדורה. אבל לשמאל, ללפיד, הכל מותר והכל לגיטימי".

כן מונה ח"כ לוין את האבסורד לנוכח שתיקת הכבשים: "ממשלה מנופחת - מצויין. רמיסת כללי הייצוג בכנסת - בסדר גמור. ראש ממשלה שהציבור לא רצה בו - אין בעיה. פתאום כלום לא קרה, הכל מושתק והכל לגיטימי. כך לא אמורה להתנהל תקשורת. כך מתנהלים פוליטרוקים שעובדים בשירות ממשלת ההונאה".

לסיום מבטיח ח"כ יריב לוין, איש אמונו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו: "אנחנו לא נוותר. לא ניכנע לשום סחטנות ונביא בסבלנות להחלפת הממשלה הרעה הזו. כשנעשה זאת נבצע תיקון יסודי במערכת המשפט, ונאפשר כניסת כוחות חדשים לעולם התקשורת. זה הכרחי לעתיד המדינה. זה חיוני לדמוקרטיה".

מוקדם יותר הערב נחשף מסמך המו"מ בין זועבי ולפיד, דרישות זועבי שעל בסיסן התנהל המו"מ כוללות יותר ממיליארד שקלים למגזר הערבי והקמת הכפרים הערביים איקרית ובירעם שהוגלו ב-1948 - ימי קום המדינה.

יריב לוין ג'ידא רינאוי זועבי יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד