כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
משפט הדיבה נגד אולמרט

בני משפחת נתניהו מעידים, שרה התפרצה

בבית המשפט התייצבו הבוקר בני משפחת נתניהו, במסגרת תביעת הדיבה שהגישו נגד ראש הממשלה אהוד אולמרט | נתניהו נשאל על דוכן העדים האם רעייתו לקחה תרופות פסיכיאטריות. שרה התפרצה לדיון, אך בהמשך התנצלה על הדברים

אולמרט בבית המשפט, ארכיון
אולמרט בבית המשפט, ארכיון צילום: Avshalom Sassoni/POOL

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, בנו יאיר ורעייתו שרה, התייצבו הבוקר (ראשון) בבית משפט השלום בתל אביב, במסגרת תביעת הדיבה שהגישו נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

"כשאולמרט אמר 'חולי נפש', הדברים לא נאמרו כהבעת עמדה, כפי שאולי נהוג בעולם הפוליטי כשמישהו אומר 'פסיכי', 'מטורלל', 'משוגע'; אלא כעובדה קלינית", אמר נתניהו על דוכן העדים. "כשראש ממשלה לשעבר אומר את זה על ראש ממשלה מכהן בזמן בחירות, מטרת הדברים היא לפגוע".

"אבל לא על זה מגישים תביעה כאן", הוסיף נתניהו. "היה בשני הפרסומים דבר שלא נתקלתי בו, לא מכיר את זה גם במנהיגים בעולם, שמי שכיהן כראש ממשלה אומר על מישהו אחר לא כהבעת דעה או הכפשה הנהוגה לצערי במקומותינו, אלא כקביעת עובדה קלינית. כדבר חותך, ברור, חד, על ידי ראש ממשלה לשעבר, כאילו הוא ממתיק סוד. כאילו יש לו חוות דעת מוסמכת או מקורות מידע מוסמכים, והוא משתף את הציבור וגורם לכך שאנשים יכולים לחשוב".

לשאלת עורך דינו של אולמרט מדוע תבעו דווקא את אולמרט ולא אחרים, השיב נתניהו: "אולמרט חצה קו אדום. אולמרט אמר שיש לו קביעה קלינית, וכשניתנה לו ההזדמנות לחזור בו, להגיד שזאת הבעת דעה-הוא סרב".

בהמשך הדיון נשאל נתניהו האם רעייתו שרה לקחה תרופות פסיכיאטריות, כפי שטען אולמרט. נתניהו כמובן השיב שלא, אולם בשלב הזה התפרצה שרה לדיון, אך בהמשך התנצלה על הדברים בפני השופט.

אהוד אולמרט שרה נתניהו ביבי נתניהו תביעת דיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד