כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
עוקץ את חברי הקואליציה

היועץ הכלכלי של נתניהו נגד בנט: "משקר ומנכס הישגים"

ראש המועצה הלאומית לכלכלה בזמן כהונת נתניהו כראש ממשלה תוקף את בנט שמהדהד הישגים כלכליים: "הוא רק שכח את הפרט הקטן שבמחצית הראשונה של השנה נתניהו היה ראש ממשלה". הוא כינה חברי כנסת מהקואליציה "צייצנים"

היועץ הכלכלי של נתניהו נגד בנט: "משקר ומנכס הישגים"
פרופ' שמחון צילום: יונגרייס

פרופ' אבי שמחון, יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה בעבר ויועצו הכלכלי לשעבר של בנימין נתניהו, תוקף היום (ראשון) את ראש הממשלה, נפתלי בנט.

שמחון טען בראיון ל'גלי ישראל' כי בנט מתהדר בהישגים כלכליים שלא לו, "כשאין לבנט השיגים בעצמו הוא מתהדר בהישגים של הממשלה הקודמת. הוא רק שכח את הפרט הקטן שבמחצית הראשונה של השנה נתניהו היה ראש ממשלה".

"כשאין לך מה להציג, אתה משקר ומנכס לעצמך השיגים", אמר. "אצלנו מחירי הדיור בארבע שנים האחרונות של ממשלות נתניהו, עלו ביחד בארבע שנים כמו שהם עלו בממשלה החדשה בתשעה חודשים. קצב עליית המחירים הואץ ביותר מפי חמש!".

יועצו הכלכלי לשעבר של נתניהו, שגם התארח בפרק הראשון של הפודקאסט החדש שהשיק ראש האופוזיציה נתניהו בשבוע שעבר, צייץ בטוויטר טבלה על מדד המחירים לצרכן שמראה כי תחת ממשלת 'הליכוד' המדד היה נמוך, ותחת ממשלת בנט המדד הינו גבוה בפער ניכר, וכינה את חברי הכנסת אביר קארה וולדימיר בליאק "צייצנים" לאחר שלעגו לו.

אבי שמחון נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד