י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אין מקום לציניות"

התגובות להחלטת אורבך: "בנט נאחז בקרנות המזבח"

בימין מברכים על החלטתו של חבר הכנסת ניר אורבך לפעול להקמת ממשלה חלופית בקרוב "אין מקום לציניות". ביקורת על בנט וממשלתו: "הגיע הזמן שכל השותפים בקואליציה ישחררו את אחיזתם מהגרון של המדינה"

התגובות להחלטת אורבך: "בנט נאחז בקרנות המזבח"
בנט ולפיד במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בגוש נתניהו מברכים היום (שני) על החלטתו של חבר הכנסת ניר אורבך, לפיה הוא לא רואה את עצמו חלק מהקואליציה, ותוקפים את ראש הממשלה נפתלי בנט בטענה שהוא נאחז בקרנות המזבח.

"השערוריה הזו חייבת להיפסק. תתארו לכם מה היה קורה אם בנימין נתניהו והליכוד היו נאחזים כך בקרנות המזבח של השלטון", כתב חבר הכנסת יריב לוין, מרכז האופוזיציה ויו"ר סיעת 'הליכוד'. "אבל כשבנט-לפיד-עבאס נאחזים בכסאות, מדרדרים את המדינה לשפל, ומביאים עלינו גל מטורף של עליות מחירים, הפרשנים מסבירים פתאום כמה היציבות כביכול חשובה. זו לא יציבות, זה חוסר אחריות".

"הגיע הזמן שכל השותפים בקואליציה ישחררו את אחיזתם מהגרון של המדינה. צריך ואפשר להקים מיד ממשלת ימין, או להחזיר את המנדט לבוחר", הוסיף.

יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', אמר במליאה: "בנט ממשיך להיאחז בקרנות המזבח", והוסיף בתגובה חיזוק לאורבך: "אין מקום לציניות בתגובה לצעד של ניר. צעד כמו שהוא עשה היום מול בנט, שלהם יחסים קרובים הרבה מאוד שנים, דורש אומץ רב".

"ניר אזר את האומץ לצעד הראשון, זה חשוב ואני מברך אותו על כך. צריך לקוות שבעזרת השם יהיה לו האומץ ללכת עד הסוף ולהפיל את הממשלה הרעה הזו". חבר הכנסת אבי מעוז בירך גם הוא ואמר: "אני רוצה לברך את ידידי ח״כ ניר אורבך על הודעתו כי הוא אינו חלק מהקואליציה בעת הזאת. שמח שעשית את הצעד הראשון בכיוון הנכון לפירוק קואליציית 'מדינת כל אזרחיה'"

"אין מקום בממשלת בנט-לפיד לחברי כנסת שזהותה היהודית של המדינה חשובה להם. מחזק את ידיך להשלים את המהלך ולחזור למחנה היהודי-לאומי. חזק ואמץ". כך מעוז.

ניר אורבך יריב לוין נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד