כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
נפילת הקואליציה

הח"כ לבנט: "סיים את הפארסה המביכה - פרוש מהחיים הפוליטיים"

ח"כ אבי מעוז התייחס לפוסט שכתב ראש הממשלה נפתלי בנט בו הודה להקב"ה על הזכות "לשרת את עם ישראל", ואמר במליאה: "ממליץ לבנט לסיים את הפארסה המביכה הזאת"

הח"כ לבנט: "סיים את הפארסה המביכה - פרוש מהחיים הפוליטיים"
בנט במליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז התייחס בנאום ממליאת הכנסת לפוסט שהעלה ראש הממשלה בנט, בו כתב בין היתר: "יחד עם חבריי, אני נותן את כל-כולי למען ביטחונכם, פרנסתכם, עתיד ילדיכם, ולמען חיזוק המדינה היהודית בארץ ישראל".

בנאומו ה-56 בנושא הנדסת תודעה אמר מעוז: "במלאת שנה לממשלה פרסם רוה"מ בנט מספר שורות של הנדסת תודעה מזוקקת. לממשלתו הרעה, שכשלה בכל נושא, למעט מטרת העל של קיום עצמה, הוא קורא 'ממשלה מעולה'".

"כדי להסוות את העובדה שמדובר בקואליציה שהוקמה ע"י רוב מזערי, מתוך איחוד אינטרסים של שמאל פוסטמודרני ושאיפות מגלומניות של בנט ולפיד, ושכיום אין לה אפילו 61 מנדטים, הוא קורא לה 'קואליציה קשה'. למטרת העל של שמירת הכיסא שלו הוא קורא 'הצלחת המדינה'".

מעוז סיכם ואמר, "ולסיכום, על מעשי הרמייה והרס הדמוקרטיה של גניבת קולות בוחריו למען קידום טובתו האישית, הוא מודה לקב"ה שהעניק לו את הזכות "לשרת" את העם. אבסורד!!! פשוט בושה וחרפה. אני ממליץ לרוה"מ בנט לסיים את הפארסה המביכה הזאת ולפרוש מהחיים הפוליטיים. ויפה שעה אחת קודם".

אבי מעוז נפתלי בנט ניר אורבך משבר קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד