י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ראש הסגל רדף

שיחת הצעקות של אורבך ובנט: "אני את הקואליציה עזבתי"

חבר הכנסת אורבך האשים בשיחה היום עם ראש הממשלה בניסיון להישען על 'הרשימה המשותפת', נטש אותה, אך ראש הסגל הצליח להחזיר אותו | אורבך למקרוביו: "אני את הקואליציה עזבתי. אני לא איתם" | הוא הבהיר לבנט שלא יסתפק בהתפטרות זועבי וגנאים

שיחת הצעקות של אורבך ובנט: "אני את הקואליציה עזבתי"
נפתלי בנט/ניר אורבך צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת ניר אורבך החליט היום (שני) שהוא לא בקואליציה והחל משבוע הבא יתמוך בהצעה לפיזור הכנסת, כשקודם לכן התקיימה שיחת צעקות בינו לבין ראש הממשלה נפתלי בנט.

לפי הדיווח ב'כאן 11', אורבך האשים במהלך השיחה את בנט בניסיון להישען על הרשימה המשותפת ואמר שהוא לא יהיה מוכן לכך. בעקבות כך, השיחה בין השניים עלתה לטונים צורמים ואורבך נטש את השיחה.

ראש הסגל החדש של בנט, עדן ביזמן, נשלח לרדוף אחרי אורבך ולהחזיר אותו לפגישה שנמשכה גם לאחר מכן. אך למרות זאת, חבר הכנסת החליט לשים סוף להתלבטויות וסגרת קצוות.

ל'בחדרי חרדים' נודע שאורבך אמר למקורביו: "אני את הקואליציה עזבתי. הם יכולים לומר ולתדרך מה שהם רוצים, אין להם אותי. אני לא אתם", כך אמר לאחר ההחלטה שהודיע עליה.

אורבך גם הבהיר לראש הממשלה שגם התפטרות של חברי הכנסת הסוררים ג'אידה רינאוי-זועבי ומאזן ג'נאים לא מספקת מבחינתו, והוא עדיין יישאר בהחלטה שלו לפרוש מהקואליציה.

ניר אורבך נפתלי בנט פרישה מהקואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד