כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בתום חקירה סמויה

סוף להודעות המטרידות? שלושה חשודים נעצרו

המשטרה עצרה שלושה תושבי המרכז, בחשד למעורבות בהפצת מאות אלפי מסרונים המכילים הצעות לרכישת סמים | במהלך החקירה, עשו החוקרים שימוש בכלים טכנולוגיים אשר סייעו להם לפענח את השיטה - וכמובן להגיע אל המעורבים

סוף להודעות המטרידות? שלושה חשודים נעצרו
סמארטפון פתוח על טלגרם צילום: unsplash

אם גם אתם נפלתם קורבן לתופעת הודעות ה-sms, המגיעות לאחרונה למכשירים הניידים ומכילות הצעות לרכישת סמים, ייתכן ותוכלו לנשום לרווחה. היום (שלישי) הודיעה המשטרה כי עצרה 3 חשודים בחשד לסחר בסמים באמצעות הפצת המסרונים.

החקירה הסמויה התנהלה בתקופה האחרונה ביחידת הסייבר הארצית בלהב 433. מטרתה הייתה להתחקות אחר הגורמים אשר מפיצים, למאות אלפי אזרחים בישראל, מסרונים באמצעותם הם מציעים למכור סמים - ולהעביר אותם עם שליח עד לבית הקליינט.

במהלך החקירה, עשו החוקרים שימוש במגוון כלים טכנולוגיים אשר בסופו של דבר סייעו להם לפענח את השיטה וכמובן להגיע אל המעורבים השונים.

היום, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו חוקרי יחידת הסייבר הארצית, יחד עם שוטרי מחוז ת"א ויחידת מתפ"א, 3 חשודים מרכזיים תושבי מרכז הארץ, המעורבים ע"פ החשד בהפצת המסרונים ובסחר בסמים.

במהלך החיפושים נתפסו סמים וכן מוצגים שונים הקושרים את החשודים לעבירות המיוחסות להם. בהתאם לממצאי החקירה והתפתחותה יובאו החשודים לביהמ"ש השלום בראשל"צ לדיון בהארכת מעצרם.

מהמשטרה נמסר כי "המסרונים שמופצים ללא אבחנה, ומגיעים אף לניידים של קטינים וחושף אותם לעבירות של סחר בסמים". במשטרה הוסיפו: "המעצר היום מהווה חוליה אחת במכלול הפעולות שעושה המשטרה במסגרת מאבקה בנגע הסחר בסמים באופן כללי ובדגש על הסחר המופנה כלפי ובקרב קטינים".

קנאביס רפואי הודעות טקסט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד