י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"עוצרים את הטירוף"

מאות הפגינו סמוך לתחנת המשטרה: "מתייחסים אל יהודי כטרוריסט"

מאות בני אדם הפגינו במוצאי השבת בסמוך לתחנת משטרה באריאל במחאה על מעצרו של תושב השומרון שחשוד במעורבות ברצח פלסטיני, ועל כך שמסרבים להפגיש אותו עם עורך דינו: "מי שאחראי על השב"כ הוא נפתלי בנט"

מאות הפגינו סמוך לתחנת המשטרה: "מתייחסים אל יהודי כטרוריסט"
אילוסטרציה צילום: pexels

אמש (מוצ"ש) התקיימה הפגנה בסמוך לתחנת המשטרה באריאל במחאה על מעצרו של תושב השומרון החשוד במעורבות ברצח הפלסטיני חסן חרב בן ה-22 מהכפר איכסאכא, ועל התנאים שהוא מקבל.

המפגינים, בהם חברי כנסת מהימין, רבנים ופעילי ימין, קראו לאפשר לעצור לכל הפחות מפגש עם עורך דינו, לאחר שעד כה בקשתו סורבה. "מחזיקים אדם במרתפי השב"כ בלי שום הצדקה. לבירור האמת זה לא מסייע, ואפילו מפריע", כתב חבר הכנסת שמחה רוטמן בפייסבוק.

"לא ייתכן שבמדינת ישראל יתייחסו ליהודי שמגן על סביבתו כאל טרוריסט. מי שאחראי על השב"כ הוא נפתלי בנט. קורא לו לנצל את הזמן המועט שלו בראשות הממשלה כדי לעצור את החרפה הזו".

חברת הכנסת עידית סילמן הודיעה שתכנס ביום שני הקרוב את ועדת הבריאות שבראשותה כדי לדון בתנאים שבהם הוא מוחזק למרות מצבו הבריאותי הקשה, "אופן ההתנהלות לא רק שהיא לא תקינה, והיא גם לא מוסרית".

במודעות שהופצו לקראת ההפגנה נכתב "עוצרים את הטירוף! עשרים ילדים ומבוגר יהודים עוברים לינץ' על ידי עשרות מחבלים מזויינים בגרזנים, אלות ומוטות ברזל. התוצאה: יהודים עוברים עינויים במרתפי השב"כ וללא עורך דין?! השתגענו? איש לרעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק".

ביום שלישי האחרון, יצאו כ-18 ילדים בגילאי 13 עד 15 לטיול סמוך לגדר העיר אריאל. במהלך הטיול תקפו את הילדים והמדריך תושב השומרון, עשרות פלסטינים. בזמן שהגיע התושב לתת עדות בתחנת המשטרה, נעצר ע"י השב"כ נשללה ממנו הזכות למפגש עם עורך דין ועל פי פרסומים הוא עובר עינויים בשב"כ.

משטרת ישראל אריאל רצח פלסטיני שומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד