כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ההערכה מוגזמת?

אהוד אולמרט: "לפיד יכול לסיים עם 40 מנדטים"

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בירך את לפיד שיכנס לתפקיד ראש הממשלה החל מחצות, וטען כי הוא יכול להכפיל את כמות המנדטים שלו בבחירות הקרובות: "הוא הפך לגורם מוביל בפוליטיקה הישראלית, והיום הוא הפך להיות ראש ממשלה" | האזינו

אהוד אולמרט: "לפיד יכול לסיים עם 40 מנדטים"
אהוד אולמרט צילום: מתוך שידורי כאן 11

אהוד אולמרט, ראש הממשלה לשעבר, בירך היום (חמישי) את יאיר לפיד, שיכנס לתפקיד ראש הממשלה אחרי חצות, וטען כי הוא יכול להגיע ל-40 מנדטים.

אולמרט, שהיה חברו הקרוב של טומי לפיד ז"ל, אביו של יאיר, אמר בראיון ל103FM: "הוא הפך לגורם מוביל בפוליטיקה הישראלית, והיום הוא הפך להיות ראש ממשלה, מקווה שלא ל־4 חודשים בלבד. לא מכיר מישהו בזירה הפוליטית שאני יכול להגיד עליו שהוא מתאים יותר".

"מצבו של לפיד יותר נוח, משום שממשלתו לא יכולה ליפול, אין לו כנסת שתטריל אותו. אם הוא ינהל את המדינה מתוך תפיסת עולם שהוא יעמוד מאחוריה, יכול להיות שהוא יסיים את מערכת הבחירות עם 40 מנדטים ושהוא יהיה רה"מ ל־4 שנים הקרובות".

הוא התייחס גם לביקורת על לפיד על שירותו הצבאי, "הטענה הזו שהוא היה כתב במחנה - גם אני הייתי. אשכול לא היה בשום יחידה צבאית וסיירת מטכ"ל והוא היה ראש ממשלה יוצא מן הכלל, לבן גוריון לא היה ניסיון צבאי".

יאיר לפיד אהוד אולמרט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד