ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"יחסי אנוש עכורים מאוד"

כך הגיבו בסביבת בנט ושקד לראיון המסעיר

"יש למאיר יחסי אנוש עכורים מאוד עם כל צמרת הממשלה ועם כל הצמרת הביטחונית, כולם נשמו לרווחה שעזבה". כך הגיבו בסביבת שקד לראיון של שמרית מאיר שבו לכאורה הוציאה את הכביסה המלוכלכת החוצה | שקד מסתערת על ראשות 'ימינה' וכותבת לפעילים: "שישי שבת נחים, וביום ראשון ממשיכים בכל הכוח"

כך הגיבו בסביבת בנט ושקד לראיון המסעיר
בנט במליאה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בלשכת ראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט הגיבו לראיון של היועצת המדינית לשעבר, שמרית מאיר ומסרו כי "שמרית מאיר ביצעה את עבודתה כיועצת מדינית של ראש הממשלה נפתלי בנט כראוי. בשום שלב לא נשקלה ולא התקיימה הישענות על הרשימה המשותפת". לשון התגובה.

לעת עתה, שרת הפנים איילת שקד לא התייחסה באופן עצמאי לראיון של שמרית מאיר, אולם מסביבתה נמסר כי "שקד עמדה על העקרונות הימניים שלה לאורך כל הקדנציה, בין אם זה במילים ובין אם זה במעשים ולשמרית מאיר זה היה קשה. היא כידוע ניסתה למרכז את בנט, וכשזה פגש את הנחישות של שקד ואת שיתוף הפעולה שלה עם בנט זה הטריף את מאיר".

עוד תקפו בסביבת השרה: "לבנט יש הישגים אדירים בתחום המדיני ולא בזכותה. יש למאיר יחסי אנוש עכורים מאוד עם כל צמרת הממשלה ועם כל הצמרת הביטחונית, כולם נשמו לרווחה שעזבה". הדברים הובאו על ידי העיתונאי מיכאל שמש ב'כאן 11'.

עוד בנושא:

עם זאת יועצה של שקד, דניאל אביטל, תקף ועקץ את מאיר בחשבון הטוויטר שלו: "חשוב לזכור שבסופו של דבר מדובר בצייצנית עם יחסי אנוש זוועתיים". כתב והוסיף, "אולי אם היית אומרת שלום לאנשים שעובדים איתך, הייתה לך עדיין עבודה".

לצד זאת, איילת שקד לוקחת את ירושת מפלגת 'ימינה' ברצינות רבה ומתכוונת להסתער על מערכת הבחירות בניסיון לשבור את הסטיגמות ולהפתיע את הסוקרים. בקבוצות של פעילי המפלגה כתבה הערב שקד: "נפתלי בנט היה ראש ממשלה מהטובים שהיו כאן, ישקע האבק ואנשים יבינו איזה דברים גדולים הוא עשה. הוא בחר לקחת פסק זמן, אני בטוחה שהוא יחזור ובגדול. אני לוקחת את המושכות כרגע, אנחנו ממשיכים בכל הכוח ואנחנו נצליח, יש לנו נבחרת נהדרת ועוד אנשים טובים שיצטרפו, אז יאללה - שישי שבת נחים, וביום ראשון ממשיכים בכל הכוח".

נפתלי בנט אילת שקד איילת שקד שמרית מאיר מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד