ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"הלוווו, הליכוד?"

שקד תוקפת את רגב: "לא עוצרת באדום"

יו"ר מפלגת ימינה תוקפת את חברת הכנסת רגב על קריאתה לפנות לבית המשפט העליון כדי לעצור את הליך מינוי הרמטכ"ל: "אין קו תחתון שהיא לא תדרדר אליו. מישהו בליכוד מבין את הפגיעה האסטרטגית?"

שקד תוקפת את רגב: "לא עוצרת באדום"
כנס בחירות של ימינה צילום: פלאש 90

שרת הפנים איילת שקד, יו"ר מפלגת ימינה החדשה, עולה היום (ראשון) להתקפה על חברת הכנסת מירי רגב, ומאשימה אותה על קריאתה לפנות לבג"ץ בדרישה לעצור הליך מינוי לרמטכ"ל בממשלת מעבר.

בפוסט שפרסמה בפייסבוק כתבה שקד, "מירי רגב לא עוצרת באדום ומספקת הדגמה עצובה לבדיחה על ההוא שביקש לעקור לעצמו עין אחת רק כדי שיעקרו לחברו שתי עיניים".

"בניגוד מפורש ללשון חוק היסוד שקובע כי הממשלה היוצאת ממשיכה ברצף "במילוי תפקידיה". ובניגוד למסקנות ועדת ברנזון - קבע העליון שממשלת מעבר (ביטוי שלא מופיע בספר החוקים...) חייבת לרסן את עצמה ולנהוג באיפוק".

שקד הוסיפה, "כנגזרת מכך לעליון יש ציפייה שהממשלה לא תמנה מינויים מלבד אלה שהעליון עצמו יסבור שהם חיוניים. העליון רק שכח להודיע לאיראנים, ללבנונים, לפעילות הכלכלית ולמשק כולו שכרגע אנחנו בהפסקה. שהמשחק בפוס. הם הרי מן הסתם יתחשבו".

"לאיוולת המשטרית הזו מצטרפת עכשיו מירי רגב מהליכוד כשהיא מתנגדת למינוי רמטכ״ל. במקום לחזק את נציגי הציבור שמבקשים להמשיך ולנהל את ענייני המדינה גם בתקופת בחירות, רגב וחברים נוספים מבקשים לעגן את ההמצאה המשפטית לפיה אסור לממשלה למנות בזמן ממשלת מעבר".

"הם תוקפים את היועמ״שית, אבל על מה? על זה שהיא שוקלת לאפשר לחבר בממשלה להמשיך ולקדם את המדיניות שלו. גם בזמן הזה. גם ביחס למינויים. וכמובן שאין קו תחתון שהיא לא תדרדר אליו", תקפה את מירי רגב.

היא סיכמה בקריאה, "הלוווו, הליכוד? Anybody home? מישהו אצלכם מבין את הפגיעה האסטרטגית שרגב מנחיתה עלינו?", כך כתבה.

איילת שקד מירי רגב בג"ץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד