כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
עיתוי מקרי?

יו"ר מועצת יש"ע מתפטר: "לאור ההתפתחויות הפוליטיות"

בצל החיבור בין סער לגנץ והתכנון להדיחו, איש 'תקווה חדשה' מודיע היום על פרישתו מתפקיד יו"ר מועצת יש"ע - ובסביבתו טוענים כי "ההתפתחויות הפוליטיות" שבגינן החליט לפרוש אין הבחירות, וכי אין קשר לאיחוד המסתמן בין גנץ לסער | הליך בחירת מחליפו יצא לדרך 

יו"ר מועצת יש"ע מתפטר: "לאור ההתפתחויות הפוליטיות"
דוד אלחייני צילום: זינדל - פלאש 90

יושב ראש מועצת יש"ע דוד אלחייני התפטר היום (ראשון) מתפקידו לאחר שלוש שנים בהן כיהן בתפקיד, תוך שהוא מקשר זאת למצב הפוליטי הנוכחי ולא לרצון, מצד כמה מראשי הרשויות, להקדמת סיום כהונתו.

אלחייני, איש מפלגת 'תקווה חדשה' שצפויה להתאחד עם 'כחול לבן' של גנץ, פרסם מכתב לראשי הרשויות בו הודיע על פרישתו מהתפקיד, חודשים ספורים שהחל ניסיון להקדים את סיום כהונתו. "היו בנינו הסכמות ושיתופי פעולה רבים, אך גם חילוקי דעות", רמז לכך במכתבו.

את עיקר הסיבה להתפטרותו אלחייני מנמק במצב הפוליטי הנוכחי, תוך שהוא כותב כי "לאור ההתפתחויות הפוליטיות במדינת ישראל וההליכה למערכת בחירות נוספת", הוא יביא לאישור ישיבת המועצה הבאה מינוי מחליפו.

סער, עיתוי "מקרי" לפרישת אלחייני? צילום: אוליביה פיטוסי \ פלאש 90

יו"ר הנהגת המתיישבים התכוון להתפטר כפי שפרסמנו ממילא אם נתניהו, שלהם יש יחסים קשים, יחזור לשלטון, אך בחר להקדים את העיתוי. בסביבתו טוענים כי כוונתו ל"התפתחויות הפוליטיות" שהובילו לפרישתו היא הליך הבחירות.

לדבריהם, אין קשר להתפתחות המשמעותית במגעים בין גנץ לסער, לו הוא כאמור נחשב מקורב, וכי העיתוי הוא "מקרי". בנוסף אלחייני טוען כי בכוונתו לרוץ לכנסת, והוא יתמקד בבחירתו מחדש במועצת בקעת הירדן.

הליך בחירת מחליפו, כפי שציפו כמה ממתנגדיו, יוקדם ויצא לדרך כאשר בישיבת המועצה הבאה ראשי המועצות יחליטו על מועד הבחירות, שמתקיימות בין ראשי המועצות בלבד. אחד המועמדים שקווים סומן הוא ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן.

מועצת יש"ע מפלגת תקווה חדשה גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד