כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
עד שלושה מטרים

הדרישה הנחרצת של האמריקאים מכל מי שיתקרב לביידן

לא לוקחים סיכון: בארצות הברית דרשו מישראל כי כל אדם שיתקרב במהלך ביקורו בסוף השבוע יצטרך להיות לאחר שנבדק ויצא עם תוצאה שלילית לקורונה, ללא קשר לכמות החיסונים שנטל נגד הנגיף. הודגש: בדיקת אנטיגן מספיקה

הדרישה הנחרצת של האמריקאים מכל מי שיתקרב לביידן
ג'ו ביידן צילום: קמפיין הבחירות של ביידן

ההיערכות בישראל לביקורו של נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן נמצאת בשיאה והמארגנים המקומיים הופתעו לקבל דרישה מפתיעה מצד המארגנים בארצות הברית.

לפי הדיווח באתר 'ynet', האמריקנים דורשים כי כל מי שיתקרב לביידן במרחק של עד כשלושה מטרים (עשרה פיט), יהיה חייב לעבור לפני כן בדיקת קורונה.

כוונתם של אלה שהציגו את הדרישה היא לכל האנשים, ללא קשר לסטטוס חיסוני, קרי גם אדם מחוסן בכל כמות החיסונים הנדרשים יהיה חייב להיבדק. הודגש כי ניתן גם להיבדק דרך בדיקת אנטיגן.

קודם לכן דווח ב'וואלה' כי ישראל ביקשה שנציג מטעמה ינכח בעת ביקור נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בבית החולים הפלסטיני 'אוגוסטה ויקטוריה' במזרח ירושלים, אלא שהאמריקנים סרבו והישראלים לוחצים לשנות את דעתם.

בישראל לא אהבו את התגובה האמריקנית ואמרו כי כיוון שישראל ריבונית במזרח ירושלים הם דורשים שנציג של הממשלה יתלווה לביידן. בכירים ישראלים אמרו כי הנושא עדיין נמצא במגעים בין הצדדים.

ג'ו ביידן קורונה בדיקות ביקור ביידן בישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד