ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
מכחיש את החשדות

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג נחקר במשטרה: "אין לי מה להסתיר"

הותר לפרסום: רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה, נחקר במשטרה בתחילת השבוע | גרינברג, שנחקר יחד עם שלושה ממקורביו, הגיב הבוקר לטענות נגדו: "אין לי מה להסתיר ואני משוכנע כי בסוף הבדיקה הדברים יתבהרו"

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג נחקר במשטרה: "אין לי מה להסתיר"
להב 433 צילום: פלאש 90

יומיים לאחר שנחקר במשטרה, הבוקר (רביעי) הותר לפרסום כי ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, הוא איש הציבור שעוכב בחשד לשורת עבירות. יחד עמו עוכבו לחקירה שלושה ממקורביו. במשטרה לא מצאו די ראיות נגד ראש העיר ומקורביו והם שוחררו בתום חקירתם. גרינברג טוען מצדו כי הוא פועל אך ורק למען התושבים - וכי אין ממש בחשדות נגדו.

"עם כניסתי לתפקיד", כתב הבוקר גרינברג בחשבון הפייסבוק שלו, "אני פועל לילות כימים, פשוטו כמשמעו, ללא הפסקה, ללא חופשות, נטו למען העיר והתושבים וזאת בכדי להצעיד את פתח תקוה קדימה בכל פרמטר ולדאוג, גם באופן אישי ופרטני, לכל תושבי העיר ואיכות חייהם".

גרינברג התייחס לחקירתו במשטרה וטען כי הדברים צפויים להתבהר. "במסגרת המחויבות שלי אלכם.ן ולאור השמועות, חשוב לי לשתף אתכם בפרטים שניתן. ביום שני בבוקר התבקשתי להגיע באופן עצמאי לחקירה בנושא מסויים. כאזרח שמאמין במערכת אכיפת החוק ומכבד אותה מאד, הגעתי והשבתי לכל השאלות. אין לי מה להסתיר ואני משוכנע כי בסוף הבדיקה הדברים יתבהרו".

רמי גרינברג\\צילום: פלאש 90

"כראש עיר, בטלתי את עצמי בצורה הכי ברורה ורתמתי את כל כוחי רק למען האינטרס הציבורי. כך אני נוהג כל חיי וכך אנהג תמיד", כתב ראש העיר.

נזכיר כי בתום חקירה שנמשכה שעות ארוכות, המשטרה שחררה ביום שני בערב את גרינברג ושלושה ממקורביו שעוכבו לחקירה. ראש העיר ומקורביו, שנחקרו ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433, שוחררו בתנאים מגבילים. ראש העיר עצמו הורחק ממשרדו למשך יומיים בלבד ועל מקורביו נאסר ליצור קשר עם המעורבים בחקירה.

מוקדם יותר מסרה המשטרה כי עיכבה את ראש העיר ומקורביו בחשד לביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים, סחיטה באיומים, שימוש לרעה בכוח המשרה, מתן שוחד וקשירת קשר לביצוע פשע.

חקירת המשטרה החלה לפני כשנה בעקבות תלונה ולפיה דרש ראש העיר את פיטוריהם מעבודה, או הרחקה מתפקידם של מתנגדיו ושל בני משפחתם, והציב זאת כתנאי להעברת תקציבים למוסדות המעסיקים אותם. במשטרה חושדים כי שלושת מקורביו של ראש העיר, פעלו בשליחותו, כדי לממש את רצונו וכוונותיו.

פתח תקווה רמי גרינברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד