י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
אסון בירושלים

הלכה לעולמה פעוטה שלא התעוררה משנתה

בבית החולים שערי צדק נאלצו הרופאים לקבוע את מותה של פעוטה כבת 3 חודשים, אשר בוצעו בה פעולות החייאה לאחר שלא התעוררה משנתה בעת ששהתה בבית המטפלת בירושלים

הלכה לעולמה פעוטה שלא התעוררה משנתה
איחוד הצלה צילום: ארכיון

כוחות ההצלה ביצעו הבוקר (רביעי) פעולות החייאה בפעוטה בת 3 חודשים, לאחר שזו לא התעוררה משנתה. בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. המקרה הקשה אירע ברחוב סורוצקין בבירה. "צוותי הרפואה של איחוד הצלה ביצעו החייאה על פעוטה שאיבדה את הכרתה תוך כדי שהותה אצל מטפלת בירושלים", נמסר מאיחוד הצלה.

ד"ר ישי בן אורי זילביגר רופא מתנדב באיחוד הצלה מסר: "בסיוע חובשים נוספים ביצענו פעולות החייאה על הפעוטה שנמסר לנו כי היא איבדה את ההכרה במהלך השינה ולא התעוררה. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים שערי צדק תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

בית החולים שערי צדק עדכן כי למחלקה לרפואה דחופה ילדים במרכז הרפואי שערי צדק הובאה פעוטה בת שלושה חודשים שהגיעה במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה ממושכות ולצערנו לרופאים לא נותר אלא לקבוע את מותה.

הרשי לוקר ויהודה שול מתנדבי 'צוות הצלה' וחובשי רפואת חירום מוסיפים: "בהגיענו למקום מסרו לנו תינוקת כבת 3 חודשים כשהיא ללא דופק ונשימה לאחר שלדברי המטפלת לא התעוררה משנתה.

בסיוע חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א התחלנו מיד בפעולות החייאה, הכוללות עיסויי לב והנשמות עד להגעת צוות אט"ן של מד"א שפינה אותה כשמצבה אנוש ולא יציב, תוך כדי פעולות החייאה לחדר טראומה בביה"ח שערי צדק בירושלים"

פעוטה חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד