י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תציל את 'מרצ'?

הלחץ גובר: זה מספר המנדטים שתביא זהבה גלאון

לאחר פרישתו של ניצן הורביץ מהמרוץ לראשות מפלגת מרצ, הלחצים על היו"ר לשעבר זהבה גלאון לחזור לזירה הפוליטית גוברים. סקר שנבדק מגלה: אם תעמוד בראשות המפלגה תביא 6 מנדטים, ותדחוק את 'העבודה' קרוב לאחוז החסימה

הלחץ גובר: זה מספר המנדטים שתביא זהבה גלאון
תומכי מרצ צילום: בן קלמר פלאש 90

גורמים במפלגת 'מרצ' לוחצים על חברת הכנסת לשעבר זהבה גלאון להכריז על מועמדות לראשות המפלגה, לאחר שהיו"ר ניצן הורביץ הודיע אמש (שלישי) על פרישה מהמרוץ ומי שנותר בהתמודדות הוא יאיר גולן.

בין הח"כים שלוחצים על גלאון, שהייתה יו"ר המפלגה בעבר, לחזור, הם יו"ר הסיעה ח"כ מיכל רוזין והשר עיסאווי פריג'. גלאון לא מביעה נכונות להתמודד בפריימריז, ולשואלים היא אומרת שדעתה לא השתנה.

אולם על פי גורמים במרצ נבדקת האפשרות להציע לה להוביל את המפלגה ללא התמודדות. לצורך זה יבוטלו הפריימריז המתוכננים וועידת המפלגה תכריז עליה כעל מועמדת מוסכמת. עד כה לא נקבע מועד לבחירות הפנימיות לראשות המפלגה.

גורמים במפלגת מרצ הזמינו סקר שערך בתחילת השבוע מכון "מדגם" בראשות מנו גבע והגיע לידי מעריב, המצביע על כך שחזרתה של גלאון לזירה הפוליטית מחלצת את מרצ מאזור אחוז החסימה - על חשבון מרב מיכאלי ומפלגת העבודה.

מהממצאים עולה שבמצב הנוכחי מרצ מקבלת ארבעה מנדטים, ואילו בראשות זהבה גלאון המפלגה עולה לשישה מנדטים על חשבון מפלגת העבודה שיורדת בסקר לארבעה מנדטים.

זהבה גלאון מרצ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד