כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
חובר לאויב החרדים

נחשף: מגעים מתקדמים בין כהנא לליברמן

לאחר שלא מצא את עצמו באיחוד בין גנץ לסער ומתקשה לראות את עצמו עם 'ימינה', סגן השר כהנא במגעים מתקדמים לרוץ בישראל ביתנו עם ליברמן. המשותף לשניים: התנגדות נחרצת לישיבה עם נתניהו ושניהם מוחרמים אצל החרדים | ישראל ביתנו: "ליברמן וכהנא לא דיברו, לא נפגשו ואין שום דבר על הפרק" | לשכת כהנא: "אין שום מגעים בין כהנא לישראל ביתנו"

נחשף: מגעים מתקדמים בין כהנא לליברמן
אביגדור ליברמן/מתן כהנא צילום: יונתן זינדל/אוליביה פיטוסי, פלאש 90

סגן שר הדתות, חבר הכנסת מתן כהנא, נמצא במגעים מתקדמים עם שר האוצר אביגדור ליברמן לרוץ יחד איתו במפלגת 'ישראל ביתנו'. כך דווח בN12.

מבחינת "ישראל ביתנו" מדובר בחיבור שיאפשר פניה לקהלים רחבים יותר, מה גם שליברמן זקוק לחובש כיפה כדי להגיע גם לדתיים מתונים וממלכתיים - לכן החיבור מבחינתם משתלם.

כהנא מצידו רוצה להיות בכנסת הבאה, והוא לא הצליח בינתיים להשתחל לתוך החיבור בין גנץ לסער, ועם 'ימינה' בראשות איילת שקד יתקשה להיות, ולכן הוא מקווה שיצליח להיכנס דרך ליברמן.

המשותף לשניים הוא התנגדות נחרצת לישיבה עם יו"ר הליכוד בנימין נתניהו. בנוסף, שני הפוליטיקאים פסולים על ידי המפלגות החרדיות.

תגובת מפלגת 'ישראל ביתנו' לפרסום של אמנון אברמוביץ: "ליברמן וכהנא לא דיברו, לא נפגשו ואין שום דבר על הפרק".

מלשכתו של סגן השר מתן כהנא מגיבים לפרסום ומבהירים כי "אין שום מגעים בין כהנא לישראל ביתנו. כהנא וליברמן לא נפגשו, ולא איש מטעמם. בעידן הפייק ניוז, לא נתייחס לכל ספקולציה".

ישראל ביתנו מתן כהנא אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד