כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לדרישת ארצות הברית

השגריר מכריז: "בקרוב צעדים לטובת הפלסטינים"

ישראל ממשיכה לחלק מתנות לרשות הפלסטינית ללא תמורה, ושגריר ישראל בארצות הברית מספר כי בקרוב יוכרזו צעדים נוספים לחיזוק הרשות. בנוסף הוא מעריך: "ניצנים של נורמליזציה בין ישראל לסעודיה - כבר בביקור ביידן"

השגריר מכריז: "בקרוב צעדים לטובת הפלסטינים"
ביידן ברכבו צילום: Marc Israel Sellem/POOL

מייק הרצוג, שגריר ישראל בארצות הברית, מספר הבוקר (חמישי) כי בישראל ימשיכו את הצעדים לטובת הרשות הפלסטינית, ומתייחס לניסיון לנרמל את היחסים בנינו לבין סעודיה.

הרצוג, שמלווה גם הוא בימים אלה את נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בביקורו כאן בישראל, אמר בראיון לגל"צ כי בקרוב יוכרזו צעדים נוספים לחיזוק הרשות הפלסטינית, לבקשת האמריקנים.

‏"כרגע תהליך מדיני-ישראלי פלסטיני לא על הפרק. הרשות לא פנויה לכך וכאן יש מצב פוליטי סבוך. ארה"ב מצפה שישראל תנקוט צעדים שימנעו את קריסת הרש"פ ואני מניח שיהיו צעדים נוספים. הם יוכרזו בקרוב".

עוד התייחס לניסיון לנרמל את היחסים בין ישראל לסעודיה, והעריך כי יהיו צעדים ראשונים כבר בביקור של ביידן במדינה, אליה הוא יטוס בפעם הראשונה ישירות מישראל.

‏"אנחנו צועדים לכיוון של נורמליזציה ישראלית-סעודית. זה יהיה תהליך הדרגתי, זה לא יקרה בבת אחת כמו שקרה עם איחוד האמירויות - אבל אני מעריך שנתחיל לראות ניצנים שלו כבר במהלך ביקור הנשיא ביידן בסעודיה", אמר.

שגריר ישראל הרשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד