כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"הטלטלה מאחורינו"

השקט יחזור? זהו מנכ"ל שופרסל החדש

דירקטוריון רשת השיווק שופרסל הודיע על מינויו של אורי וטרמן לתפקיד מנכ"ל החברה, בציפייה שהוא יצליח להחזיר את היציבות לה. קודם לכן דווח על ההסכם עם המנכ"ל הקודם - במסגרתו יקבל תשלום בגובה שלוש משכורות מעבר לשישה שהגיעו לו לפי הסכם העבודה

השקט יחזור? זהו מנכ"ל שופרסל החדש
שופרסל צילום: Yossi Aloni/Flash90

לאחר אינספור טלטלות, פיטורים ותככים בצמרת בחברת שופרסל מנסים לייצב את רשת השיווק ואמש (חמישי) הודיעו על מינוי מנכ"ל חדש, שינסה להחזיר את השקט.

מי שנבחר לתפקיד על ידי דירקטוריון החברה הוא אורי וטרמן, שכיהן משנת 2018 כמנכ"ל רשת Be מבית שופרסל. קודם לכן, כיהן וטרמן כמנכ"ל קבוצת SkyVision, מנכ"ל 012 ומילא לאורך השנים מגוון תפקידי ניהול בכירים.

באיגרת ששלח היום לעובדי החברה כתב וטרמן: "אני שמח ונרגש שנבחרתי להוביל את קבוצת קמעונאות המזון המובילה בישראל. לאחרונה הארגון עבר טלטלה, אך זו כבר מאחורינו. זו השעה לשנס מותניים", כתב.

איציק אברכהן, יו"ר קבוצת שופרסל, אמר: "אני מאמין בשם הדירקטוריון ובשמי, כי מינויו של אורי וטרמן יוביל לביצוע מהלכים ארגוניים משמעותיים, יתרום רבות להמשך צמיחתה של החברה ולביסוסה כחברה המובילה בישראל גם בשנים הבאות".

מינוי וטרמן מגיע לאחר שהשבוע דווח על הסכם הפרישה עם המנכ"ל הקודם, עופר בלוך, לפיו יקבל בלוך תשלום בגובה שלוש משכורות מעבר לשש המשכורות שהגיעו לו לפי הסכם העבודה שלו (ארבעה חודשי הודעה מוקדמת + חודשיים הסתגלות).

שופרסל דירקטוריון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד