כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
שחזור מטלטל

החרדית שהותקפה: "ראיתי את המוות מול הפנים"

יממה לאחר הדיווח כי סוכן חשאי אמריקני שהגיע לישראל להכין את ביקור ביידן, עוכב, נחקר במשטרת ישראל והוטס בחזרה למוצאו בעקבות תקיפה אישה בירושלים, נודע שמדובר באישה חרדית נינתו של מרן הגר"ע יוסף שמשחזרת בסערת רגשות את החוויה המטלטלת שהותירה בה צלקות נפשיות

החרדית שהותקפה: "ראיתי את המוות מול הפנים"
אילוסטרציה צילום: unsplash

ביום רביעי דווח על מקרה חריג שהתרחש בישראל לקראת ביקורו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. סוכן חשאי שעבד והכין את הביקור בישראל נעצר לזמן קצר ונחקר על ידי משטרת ישראל, ששחררה אותו ללא כתב אישום, לאחר שתקף פיזית אישה בירושלים.

לפי דוברות השירות החשאי, העובד חזר לארצות הברית בהתאם לפרוטוקול השירות, ובמקביל הגישה שלו למערכות ולמתקני השירות החשאי הושעתה עד לחקירה נוספת.

משטרת ישראל ומשרד החוץ לא הגיבו עד כה לתקרית, אולם בינתיים מתבררים פרטים חדשים. האישה שהותקפה היא תמר בן חיים, נינתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל ששחזרה בראיון ל'חדשות 13' את פרטי המקרה. 

בעודה פוסעת חזרה לביתה בשכונת נחלאות בירושלים מביקור אצל חברתה, הופיעו מולה שני גברים חמושים כשלפתע אחד מהם ניגש אליה ותקף אותה באלימות בפניה. בשיחה עם כתבי 'חדשות 13' יוסי אלי וסיון אלקלק סיפרה תמר: "הרמתי את המבט מהטלפון וישר הוא בא אליי עם אגרוף. הוא תקף אותי, תפס בי חזק, נתן לי סטירה, הוציא לי את העגיל והאוזנייה וזרק לי את הכל על הרצפה. אני באותה השנייה ראיתי את המוות מול הפנים, כי חשבתי שמישהו בא להרוג אותי. את צועקת - ואין אף אחד", היא מתארת.

אילוסטרציה. צילום: pexels.

באותה שעה לא ידעה בן חיים מיהו התוקף, אולם מאוחר יותר נודע כי מדובר היה באיש השירות החשאי של ארצות הברית. לדבריה: "חבר שלו עמד בצד. הוא זה ששחרר אותי - אני לא הצלחתי לצאת".

לפי מה שסיפרה תמר, היא התקשרה למשטרה והגישה תלונה על המקרה, החשוד נעצר לכמה שעות, תוחקר - והועלה מיידית על מטוס לארה"ב. כאמור לעייל הוא הושעה מתפקידו, עד למיצוי החקירה בעניינו ואפשר שיאבד את משרתו בגין התקרית.

תמר עדיין בסערת רגשות: "אני חושבת שיש פה חוסר הגינות כלפיי", היא אומרת בראיון, "הוא לא התנצל. הוא עשה לי נזק נפשי קשה. עד היום הייתי במיטה, הגוף כואב, לא סיפרתי את זה לאנשים, כי לא עיכלתי את זה. ייקח לי זמן להתאושש".

לפי הדיווח ב-CBS News, הסוכן, שלא היה בתפקיד, יצא מארוחת ערב עם קבוצת חברים וכי החוקרים בודקים אם הסוכן היה שיכור בזמן המפגש עם האישה.

תקיפה אלימה הרב עובדיה יוסף סוכן חשאי תמר בן חיים אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד