כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
היו"ר מסתייג

נתניהו מתייחס לסערת התליון: "לא צריך". צפו

ראש האופוזיציה נתניהו מתייחס לסערת התליון מזהב עליו מוטבע דיוקנו - ותכליתו "הבעת נאמנות" כלפי היו"ר נתניהו. "לא צריך שום תליון ושום הצהרת נאמנות"

נתניהו מתייחס לסערת התליון: "לא צריך". צפו
בנימין נתניהו צילום: Sraya Diamant/Flash90

ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, מתייחס לפני זמן קצר (שני) לסערה שנוצרה סביב התליון מזהב בו מופיע דיוקנו של נתניהו ולפי הוגיו, נועד להביע נאמנות כלפי יו"ר המפלגה. 

הכירו: תליון הזהב 'שרשרת הנאמנות' לנתניהו

"לא צריך שום תליון, לא צריך שום הצהרת נאמנות", אמר נתניהו בסרטון וידאו שהופץ. "הנאמנות שאנחנו צריכים היא נאמנות לערכים ולעקרונות שלנו, לשמירה על ארץ ישראל, על ביטחון ישראל, מאבק באיראן, כלכלה חופשית, הורדת מחירים, יוקר המחיה. אלה הדברים האמיתיים, מעל לכל - נאמנות לדגל שירד, ואנחנו נרים אותו מחדש".

בסיום הסרטון, נתניהו לא מבזבז זמן ומשגר עקיצה לעבר יש עתיד וישראל ביתנו: "דרך אגב, מתי הפריימריז ביש עתיד ובישראל ביתנו? סתם - לא יהיו".

בתיעוד שפרסמה העיתונאית דפנה ליאל מכנס 'הליכוד' אמש בגבעת זאב, נראית פעילת 'הליכוד' היידי מוזס עונדת לחבר הכנסת ישראל כץ, מבכירי הליכוד ומהמועמדים הבולטים לרשת את נתניהו - את שרשרת תליון הזהב עם דמותו של נתניהו שמכונה בפי הפעילים "שרשרת הצהרת נאמנות".

כץ נראה נבוך ומסכים בלית ברירה לאחר שהבין כי הוא נמצא כעת בפריימריז שיקבעו את מיקומו ברשימה וגם כי ידע שהוא מתועד ויבולע לו אם יסרב, אולם חדי העין הבחינו כי מוזס לא הצליחה לענוד את השרשרת וכץ באלגנטיות הסיר אותה מצווארו כעבור שניות והעביר אותה לחברת כנסת אחרת שישבה לצדו.

כץ עצמו הגיב לאירוע וכתב כי "אתמול בכנס בגבעת זאב ניסתה מישהי לענוד לצווארי שרשרת. אני לעולם לא עונד שרשראות, לכן כפי שרואים בסרטון - סילקתי אותה מיד בלי לדעת כלל מה זו השרשרת. לא הייתי מתייחס לקוריוז כזה, אלמלא צייצו בתקשורת: ״ישראל כ״ץ ענד שרשרת עם דיוקן של ביבי״. ככה נראה עיוות מגמתי".

בנימין נתניהו ישראל כץ הליכוד תליון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד