כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
לא הגזימו?

הכירו: תליון הזהב 'שרשרת הנאמנות' לנתניהו

היצירתיות בליכוד לא נגמרת ואולי אף מרחיקה לכת בהגזמה. אמש נחשפה לעיני התקשורת שרשרת תליון זהב עם דיוקנו של נתניהו שמהווה מעין "הצהרת נאמנות" למנהיג. גם בכיר הליכוד נאלץ להתמודד עם המבוכה כאשר נעשה ניסיון לענוד לו אותה

הכירו: תליון הזהב 'שרשרת הנאמנות' לנתניהו
נתניהו בחצר ביתו בבלפור צילום: משה שי, פלאש 90

חידוש בכנסי הבחירות של 'הליכוד' ברחבי הארץ. מדובר בשרשרת תליון זהב ועליו דיוקנו של ראש התנועה בנימין נתניהו שנאלצים המתמודדים שבאים לנאום בפני הקהל לענוד כמעין הצהרת נאמנות למנהיג הבלתי מעורער.

בתיעוד שפרסמה העיתונאית דפנה ליאל מכנס 'הליכוד' אמש (ראשון) בגבעת זאב, נראית פעילת 'הליכוד' היידי מוזס עונדת לחבר הכנסת ישראל כץ, מבכירי הליכוד ומהמועמדים הבולטים לרשת את נתניהו - את שרשרת תליון הזהב עם דמותו של נתניהו שמכונה בפי הפעילים "שרשרת הצהרת נאמנות".

כץ נראה נבוך ומסכים בלית ברירה לאחר שהבין כי הוא נמצא כעת בפריימריז שיקבעו את מיקומו ברשימה וגם כי ידע שהוא מתועד ויבולע לו אם יסרב, אולם חדי העין הבחינו כי מוזס לא הצליחה לענוד את השרשרת וכץ באלגנטיות הסיר אותה מצווארו כעבור שניות והעביר אותה לחברת כנסת אחרת שישבה לצדו.

לא אחת זוכים חברי הליכוד ומצביעי המפלגה לביקורת בתקשורת וברשתות החברתיות בגין הערצתם העיוורת לבנימין נתניהו שגובלת לפעמים בהגזמה מופרזת כמו זו בדמות תליון זהב בדמותו, שאינה תורמת לתדמיתה של התנועה המפוארת שהפכה למפלגה של איש אחד שמוצג כאחד ויחיד כל יכול שאין בלתו עלי אדמות. 

עוד בנושא:

דרמה בליכוד: ההחלטה שמחלישה את הכ"צים ומחזקת את נתניהו

ידיח את נתניהו? האיש שמתמודד על ראשות הליכוד

"אני אדם רציני" • המתמודד מול נתניהו לראשות הליכוד מסביר

אם אתם בכל זאת מעוניינים בתליון שמכונה "שרשרת הנאמנות", הוא בהישג יד. מסתבר שהוקם אתר לצורך הפצתו במחיר סימלי שנע בין 79 ל-99 שקלים בלבד וניתן לבחור בין שני צבעים כסף וזהב. באתר המכונה 'שרשרת הנאמנות' נכתב כי "זאת לא רק שרשרת, מדובר פה במסר. אנחנו פה בשביל להחזיר אותו לשלטון. הם יכולים להכפיש, הם יכולים לזלזל, אנחנו כאן כדי להראות אהבה".

נמשך המאבק הפנים ליכודי סביב ההצבעה במחוזות

ובינתיים מאחורי הקלעים, בעוד נתניהו שוהה בלונדון מאז יום שישי ועד מחר - לפגישות עבודה מדיניות וכלכליות, קרב איתנים במרכז הליכוד בעקבות פסיקת בית הדין הדרמטית שקבעה כי מי שיבחרו את מתמודדי מחוזות הליכוד לכנסת הבאה יהיו המתפקדים ולא חברי המרכז. במרכז הליכוד לא מוותרים ויוצאים למאבק בכדי לנסות לבטל את ההחלטה ולהחזיר את הכוח לחברי המרכז שמונים כ-3,700 חברים, לעומת המתפקדים שמונים כ-118 אלף איש ואם הם יבחרו הכל פתוח וצפויות הפתעות לטוב ולרע.

לצד זאת, חבר מרכז ליכוד, תושב ראשון לציון בן 46, העונה לשם בנימין אברהם גואטה הגיש אתמול טופס מועמדות לראשות הליכוד ויתמודד מול בנימין נתניהו.

תליון זהב הכרזת נאמנות מפלגת הליכוד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד