ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
על רקע הביקורת הציבורית

בר לב ולפיד נועדו: "אין שינוי בנהלי הפתיחה באש"

ראש הממשלה יאיר לפיד והשר לביטחון פנים עומר בר-לב נועדו היום על רקע דריסתו למוות של השוטר ברק משולם ז"ל והביקורת הציבורית | לפיד ובר לב הצהירו כי אין כל שינוי בנהלי הפתיחה באש של שוטרים, וכי כל שוטר רשאי להגיב בירי על מנת להרוג כאשר הוא נמצא במצב של סכנת חיים

בר לב ולפיד נועדו: "אין שינוי בנהלי הפתיחה באש"
ברק משולם ז"ל, זירת התאונה צילום: דוברות המשטרה

ראש הממשלה יאיר לפיד קיים היום (שני) פגישת עבודה עם השר לביטחון פנים עמר בר-לב, בלשכת רה"מ בירושלים, זאת על רקע מותו של רס"ר ברק משולם ז"ל, שוטר מתחנת כפר סבא שנרצח במוצאי שבת בעת מילוי תפקידו, ע"י צעיר מרמאללה שפרץ מחסום משטרתי באמצעות רכב גנוב בכביש 4.

ראש הממשלה אמר לשר לביטחון הפנים בר-לב, כי הוא מעניק גיבוי מלא לשוטרים ולשאר כוחות הביטחון במאבקם בפשיעה ובטרור, ומעריך מאוד את פעילותם היומיומית למען ביטחונם של אזרחי ישראל.

בר לב ולפיד

ראש הממשלה לפיד והשר לביטחון הפנים בר-לב הדגישו במהלך הפגישה, כי אין כל שינוי בנהלי הפתיחה באש של שוטרים, וכי כל שוטר רשאי להגיב בירי על מנת להרוג כאשר הוא חש כי נמצא במצב של סכנת חיים.

בפגישה דנו בנוסף, בתמונת המצב של המאבק בפשיעה בחברה הערבית, ועסקו בהמשך דרכי הטיפול והשקעת כל המשאבים הנדרשים להמשך המאבק. כמו כן, דנו השניים באתגרים נוספים של המשרד לביטחון הפנים שנמצאים על הפרק.

פתיחה באש יאיר לפיד עמר בר לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד