כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ניצל ברגע האחרון

הטייס החרדי שנמלט ממטוס בוער: "התפללתי שויתי ה' לנגדי תמיד"

שמואל יודקוביץ, טייס חרדי מבורו פארק שנחת נחיתת חירום וניצל ברגע האחרון, מגולל בריאיון את רגעי האימה שעברו עליו בשעה שביצע את הנחיתה המלחיצה ומטוסו עלה באש. "הייתי בכמה תאונות עם מטוסים קטנים, אבל זה היה הכי חמור מהן. אלוקים מלא ברחמים ומקשיב לנו" 

הטייס החרדי שנמלט ממטוס בוער: "התפללתי שויתי ה' לנגדי תמיד"
הטייס שמואל יודקוביץ צילום: צילום מסך

הטייס החרדי, שמואל יודקוביץ, תושב בורו פארק שנחת בברוקלין נחיתת חירום בעקבות תקלה במנוע וניצל ברגע האחרון כשנמלט מהמטוס, סיפר לתקשורת החרדית בארה"ב על רגעי הפחד והחרדה בהם המטוס עלה בלהבות והוא נאלץ להימלט על חייו.


הטייס שמואל יודקוביץ מראה את ידו שנכוותה רגע לפני הפיצוץ

"ברוך השם נכוויתי רק בידיים ולא בפנים שלי, התפללתי וזכרתי ש"שוויתי השם לנגדי תמיד", אמר. לדבריו, "הכול היה ניסים, ראיתי את האש, היא פרצה בצד שמאל, בשבילי זה לחיות עם הקב"ה כל הזמן, אז התפללתי".

הוא סיפר כי עברו עליו מספר תאונות עם מטוסים קטנים, אך לדבריו, "זה היה הכי חמור מהן. אלוקים מלא ברחמים ומקשיב לנו". הטייס שמואל יודקוביץ פרסם את דבריו בחשבון הפייסבוק שלו, שם הוא גם מפרסם קטעים מעניינים מהטיסות שלו.

לגבי החשש של משפחתו מהטיסות שלו הוא אומר כי המשפחה שלו מקבלת את העובדה שהוא טס, והוא לא יכול לחיות לפי רצונות של אחרים.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ב-10 יולי, הטייס החרדי שמואל יודקוביץ, ניצל בנס ויצא בחיים לאחר שמטוסו עלה באש בעת שנסע על המסלול בנמל התעופה בניו ג'רזי לאחר נחיתת חירום. גורמי חירום דיווחו כי בשעה 15:25 ביום ראשון ה-10 ביולי, התקבלה הודעה בתדר החירום של כוחות הכיבוי של לינדן על מטוס שעלה באש בנמל התעופה העירוני לינדן בניו ג'רזי.

הנוסע היחיד במטוס, היה טייס חרדי תושב בורו פארק בן שמואל יודקוביץ בן 40, הוא יצא מהמטוס לפני שהגיעו צוותי החירום. הוא הועבר למרכז כוויות סנט ברנבאס עם כוויות בזרועותיו ובגפיים התחתונות.

ניו גרז'י נחיתת חירום מטוס כוויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד