כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נקמה על ההזנחה

אחיו של בעל הבניין שהתמוטט - נורה למוות | צפו

אחיו של האיש שהבניין שלו נבנה בצורה גרועה וקרס לאחרונה בדרום איראן, נורה למוות על ידי תוקפים אלמונים ביום שבת. בנין הדירות בדרום איראן קרס ב-23 במאי וקבר תחתיו יותר מ-80 בני אדם מתחת להריסות, כאשר כ-42 גופות נמצאו בין ההריסות

אחיו של בעל הבניין שהתמוטט - נורה למוות | צפו
הירי מתוך הרכב צילום: צילום מסך

התקשורת האיראנית פרסמה סרטון ממצלמות אבטחה, ובו נראית מכונית, שככל הנראה עקבה אחר רכבו של מג'ד עבדולבאגי, אחיו של בעל בניין שהתמוטט באיראן וקבר תחתיו עשרות אנשים.

בזמן שעבדולבאגי נכנס למגרש החניה, המכונית נעצרה מול הבניין, כאשר אדם החל לירות באקדח מהמושב הקדמי ועוד אחד יצא מהמכונית והחל לירות מאחורי המכונית. על פי הדיווחים עבדולבאגי מת מפצעיו לאחר שנלקח לבית החולים.

בניין הדירות בדרום איראן קרס ב-23 במאי וקבר תחתיו יותר מ-80 בני אדם מתחת להריסות, וכ-42 גופות נמצאו. זמן קצר לאחר הקריסה התברר כי הבעלים הוא, חוסיין עבדולבאגי, איש עסקים רב עוצמה ובעל קשרים פוליטיים, שהתעלם מהתקנות וחוקי הבנייה, וקיבל סיוע מפקידים, שאולי היו להם אינטרסים בבניין.

בעקבות התקרית, התקשורת האיראנית דיווחה תחילה כי עבדולבאגי, שעל פי הדיווחים היה קשור לבכיר במערכת הביטחון של איראן עלי שמח'אני, נעצר, אך מאוחר יותר הודיעה הממשלה כי הוא מת בהתמוטטות. הציבור לא האמין לטענה ורבים אמרו שהוא נמלט וגורמים מושחתים שאפשרו לו להפר את תקנות הבנייה, רצו שייעלם.

ביוני האחרון פורסמו מספר ידיעות באיראן כי רופא שסירב לשתף פעולה בהסתרת הבעלים, מת באופן מסתורי. מוקדם יותר השבוע הוציא התובע הכללי של איראן כתב אישום נגד 20 בני אדם שהואשמו בפרשת תקרית הבניין.

איראן קריסת בניין חיסול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד