י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
היתקלות ב"קסבה"

לילה מתוח של חילופי אש בשכם: לפחות שני מחבלים נהרגו | תיעוד

במהלך חילופי ירי כבדים שהתפתחו הלילה בשכם, נהרגו לפחות שני מחבלים שפתחו באש לעבר לוחמי הימ"מ | כוחות הביטחון פעלו ב"קסבה" בניסיון לעצור מבוקש וכיתרו את ביתו | הפלסטינים דיווחו כי הלוחמים עשו שימוש בטילי לאו שנורו לעבר הבית | אין נפגעים בקרב כוחותינו 

לילה מתוח של חילופי אש בשכם: לפחות שני מחבלים נהרגו | תיעוד
לוחמי ימ"מ צילום: דוברות המשטרה

לפחות שני מחבלים שהיו מעורבים בחילופי האש בלב הקסבה של שכם - חוסלו הלילה על ידי כוחות הביטחון. במסגרת הפעילות המשותפת של מג"ב, צה"ל ושב"כ, פעלו הלילה במשך שעות ארוכות לוחמי הימ"מ יחד עם כוחות מעטפת של צה"ל נגד מספר מחבלים שהתבצרו בתוך בית בקסבה.

בקרב אנשי כוחות הביטון לא נפגעים. מנגד, הפלסטינים דיווחו על מספר מחבלים שנפצעו, חלקם במצב קשה. בנוסף דווח כי צה"ל עשה שימוש בטילי לאו במהלך הכיתור על הבית.

לוחמי הימ"מ הגיעו אל בית המבוקש, ובמשך שעות ניהלו לחימה נגד מחבלים שביצעו ירי חי והשליכו מטעני חבלה לעבר כוחותינו. לוחמי הימ"מ הגיבו בירי ובאמצעים נוספים עד לניטרול המחבלים שהיו בתוך הבית ועל גג.



במהלך כל הפעילות הגיעו מחבלים חמושים מאזורים נוספים שירו על כוחותינו. לוחמי הימ"מ הגיבו בירי ומהמשטרה נמסר כי זוהו מספר פגיעות במחבלים.

כאשר הסתיים קרב היריות, לוחמי הימ"מ נכנסו אל הבית ובסריקות אותרו אמצעי לחימה רבים, נשקים ומטעני חבלה.


כלי הנשק נתפסו/צילום: דוברות המשטרה

“ידם של לוחמי משמר הגבול והיחידות המיוחדות של החיל יחד עם כוחות צה"ל ושב"כ יגיעו לכל מקום בו יסתתרו מחבלים וימשיכו בפעילות המשותפת ביהודה ושומרון על מנת לשמור על ביטחון אזרחי ישראל", נמסר ממשמר הגבול.

שכם חילופי אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד