ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
הותר לפרסום

פרשת מוישי קליינרמן: שני חשודים נעצרו | המשפחה: "דורשים שהנושא לא ירד מסדר היום"

הותר לפרסום: המשטרה עצרה שני חשודים בפרשת היעדרות מוישי קליינרמן | בני משפחתו של מוישי, שנעדר מזה כארבעה חודשים, מקווים כי ההתפתחות תוביל לאיתור בנם | "סומכים על המשטרה שתבצע כל פעולה שצריך. דורשים שהנושא לא ירד מסדר היום", נמסר ממשפחת הנעדר

פרשת מוישי קליינרמן: שני חשודים נעצרו | המשפחה: "דורשים שהנושא לא ירד מסדר היום"
מוישי קליינרמן, בני המשפחה במירון צילום: באדיבות המצלם/דוד כהן, פלאש 90

משפחת קליינרמן, שבנם בן ה-16 נעדר מזה כארבעה חודשים, דורשת כי למרות ההתפתחות בחקירה וחלוף הזמן מאז שנראה בפעם האחרונה, הנושא יישאר על סדר היום הציבורי. כך מסרה היום המשפחה, בעקבות ההתפתחות בפרשה.

בתוך כך, הותר לפרסום כי במסגרת הפרשה נעצרו בימים האחרונים שני חשודים. אחד מהם נעצר לפני למעלה משבוע והחשוד הנוסף נעצר אמש (שני). בית משפט השלום בירושלים האריך היום את מעצרם, אך אסר לפרסם את שמם.

"היחידה החוקרת נמצאת בקשר רצוף עם הורי הנעדר ומעדכנת אודות ההתקדמות בחקירה", נמסר מטעמם של בני המשפחה, "אנו רואים מחויבות עמוקה של כל העוסקים בפרשה, החל מרמת המפכ"ל, מפקד המחוז, ראש הימ"ר (היחידה המרכזית) ועד אחרון שוטרי היחידה החוקרת".

במשפחתו של מוישי אומרים כי הם "סומכים על המשטרה שתבצע כל פעולה שצריך, על מנת לאתר את מוישי הנעדר מזה 122 יום ולהשיבו הביתה, ובהתאם אנו דורשים כי הנושא לא ירד מסדר היום".

כפי שדווח הבוקר, בימים האחרונים חלה התפתחות נוספת בפרשת היעלמותו של הנער החרדי בן ה-16, מוישי קליינרמן. מדובר בהתפתחות בחקירה, אך טרם ברור האם היא תקדם את מציאתו של מוישי. במשטרה ממשיכים כל העת בחקירת הפרשה ומעת לעת מבצעים פעולות שונות בניסיון להביא לאיתורו.

אתמול האריך בית המשפט את צו איסור הפרסום שהוטל על חקירת פרשת היעלמותו של קליינרמן, תושב מודיעין עילית. מטרת הצו, לבקשת המשטרה, היא למנוע שיבוש של החקירה, בה חלה התפתחות בשבועות האחרונים.

עורך דין רועי אטיאס, המייצג את אחד מהחשודים מסר: "למען הסר ספק, אף אחד לא יכול לחשוד במרשי, גם לא היחידה החוקרת, בכך שגרם להיעדרותו של הנער. המשטרה בצעד נואש ומביש ניתן לומר, מנסה להדביק למרשי מעשים או מעורבות שלילית על לא עוול בכפו. אין לי שום צל של ספק שבימים הקרובים מרשי ישוחרר ממעצר ויטוהר מכל חשד".

מוישי קליינרמן נעדר חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד