כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"אין דבר כזה"

משרד הבריאות נגד בית החולים: "צעד שיווקי""

בעקבות חנוכת מחלקה חדשה לרפואה דחופה, תחת התואר "בית חולים לרפואה דחופה", במשרד הבריאות תוקפים את בית החולים איכילוב: "פנינו לקבל הבהרות וקיבלנו הסברים רפואיים אך זה לא מספיק". איכילוב: "בית חולים בתוך בית חולים לא דורש אישור"

משרד הבריאות נגד בית החולים: "צעד שיווקי""
מחלקת קורונה באיכילוב צילום: Tomer Neuberg/Flash90

משרד הבריאות נגד בית חולים חדש בתוך בית החולים איכילוב שהאחרון מתכוון להקים, וכך החל לשווק אותו, בשל העובדה שלא התקבלה בקשה לרישיון.

לפי הדיווח ב'ישראל היום', במשרד הבריאות טוענים כי בית החולים לא קיבל מהם רישיון להקמת בית חולים והוא לא רשאי לכנות את המחלקה לרפואה דחופה כ"בית חולים".

"בית החולים לרפואה דחופה" על שם סילבן אדמס אמור להיות להיות הגדול והמתקדם במזרח התיכון ויכלול ארבע קומות, כולל מחלקת אשפוז. משרד הבריאות, שנותן רישיון לכל בית חולים בישראל, לא נתן אישור לפתיחת בית חולים נוסף במקום.

בכיר במשרד הבריאות אומר: "אין דבר כזה בית חולים לרפואה דחופה. פנינו לבית החולים איכילוב לקבל הבהרות וקיבלנו הסברים רפואיים אך זה לא מספיק. לבית חולים יש הנהלת עצמאית ותקציב עצמאי. מה שאיכילוב עושים זה צעד שיווקי".

מאיכילוב נמסר כי "בית חולים בתוך בית חולים לא דורש אישור".

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה: "משרד הבריאות מעניק לכל בית חולים רישיון בו מפורטות ההגדרות המדויקות של הפונקציות הנמצאות בו. יש לקבל אישור ממשרד הבריאות על מנת להגדיר מחלקה או אגף כבית חולים נפרד. בית החולים איכילוב לא קיבל את אישור המשרד להגדיר את המחלקת לרפואה דחופה כ'בית חולים לרפואה דחופה'".

משרד הבריאות בית חולים איכילוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד